کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

بیش از 2 هزار خانوار روستایی در چهارمحال و بختیاری صاحب خانه می‌شوند

10 ارديبهشت 1399 ساعت 8:47

سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، گفت: تا پایان امسال 2440 مسکن روستایی در استان احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: احداث طرح مسکن محرومین از سال گذشته در استان آغاز شده و تا پایان این طرح 2440 واحد مسکونی در نقاط مختلف روستایی احداث می‌شود.

سهراب رئیسی اعتبار درنظر گرفته شده برای اجرای این طرح را یکهزار و 600 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض در اختیار متقاضیان قرار خواهد کرد.

وی بیان کرد: افراد ساکن روستا، فاقد مسکن و اشخاصی که تاکنون از تسهیلات و امکانات دولتی استفاده نکرده‌اند، با داشتن زمین مسکونی به عنوان آورده شخصی از مزایای این طرح حمایتی برخوردار خواهند شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زیربنا درنظر گرفته شده برای احداث واحد‌های مسکونی را 60 مترمربع عنوان کرد و گفت: واحد‌های احداثی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیسی اضافه کرد: سهم شهرستان بروجن از احداث واحد‌های روستایی 160 واحد بوده که با پرداخت 700 میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض احداث می‌شوند.

وی همچنین از پیگیری به منظور احداث 2500 واحد مسکن روستایی دیگر در سال جهش تولید خبر داد و افزود: با جذب اعتبار مورد نیاز عملیات احداث تا پایان سال آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 44425

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44425/بیش-2-هزار-خانوار-روستایی-چهارمحال-بختیاری-صاحب-خانه-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir