۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۴۴۲۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

کمک مومنانه فرهنگ بسیار زیبا ایرانی را پرورش می دهد / کمک ها با حفظ کرامت انسانی صورت گیرد

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کمک هایی که به افراد نیازمند می شود باید با حفظ شخصیت افراد و با کرامت باشد .
کمک مومنانه فرهنگ بسیار زیبا ایرانی را پرورش می دهد / کمک ها با حفظ کرامت انسانی صورت گیرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام  نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد : این روزها دغدغه همه ما کمک به آسیب دیدگان کرونا است که به یاری خداوند تا کنون کمک ها بسیاری خوبی شده و این کمک ها بین همه افراد نیازمند تقسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه ها باید گزارش همه اقدامات انجام شده در این راستا را ارائه دهند گفت: لازم است یک کارگروهی تشکیل شود و در این کارگروه مشخص شود که چه میزان کمک جمع آوری شده ، بین چه کسانی توزیع و چند نوبت کمک شده است کار این کارگروه باید رصد و پایش کمک های مومنانه باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین  نکونام با بیان اینکه همه ما باید نسبت به کمک مومنانه دغدغه داشته باشیم گفت: اگر این کمک ها به دست افراد نیازمند نرسد فردای قیامت در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه همه شهرستان های این استان نیز باید گزارش عملکرد خودشان در این راستا را جمع بندی کرده و ارسال کنند گفت: گزارش ها باید واقعی باشد و بدون هیچ کم و زیادی ارائه گردد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار کرد: مردم به ما اعتماد کرده و انتظار دارند که کمک هایی را که کرده اند به دست نیازمندان رسیده باشد پس هیچگونه کوتاهی در این راستا صورت نگیرد.
 
وی با اذعان بر اینکه در ایام ماه مبارک رمضان اطعام هایی که به فقرا داده می شود کار بسیار زیبا و ارزشمندی است گفت: رعایت همه نکات بهداشتی در اطعام گرم لازم و ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام تاکید کرد: کمک هایی که به افراد نیازمند می شود باید  با حفظ شخصیت افراد و با کرامت باشد .
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۰:۱۲

28 Apr 2020