۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۴۴۲۱
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

کمک 5 میلیارد تومانی در چهارمحال و بختیاری به آسیب‌دیدگان کرونا

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 40 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 5 میلیارد تومان توسط مردم و دستگاه‌‌های این استان جمع‌آوری شده است.
کمک 5 میلیارد تومانی در چهارمحال و بختیاری به آسیب‌دیدگان کرونا
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در حاشیه جلسه ستاد مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سومین جلسه قرارگاه استانی به‌عنوان مواسات و کمک مومنانه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، اعضای قرارگاه استانی و ائمه جمعه برگزار شد و در این جلسه تصمیمات خوبی در آن گرفته شد.
 
وی افزود: در راستای ادامه رزمایش کمک مومنانه به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کمک‌ها به‌صورت سراسری و در همه شهرستان‌ها به دست نیازمندان برسد، از همین‌رو کمک‌هایی که تاکنون جمع‌آوری شده و جمع‌آوری خواهد شد در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.
 
سردار اکبری از جمع‌آوری 10 هزار بسته معیشتی تا این لحظه و در مرحله دوم رزمایش خبر داد و بیان داشت: این بسته‌ها برای میلاد امام حسن مجتبی (ع) توزیع خواهد شد و قطعا تا آن روز هم کمک‌های بیشتری به دستمان خواهد رسید.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از مردم سخاوتمند این استان و تاکید کرد: مردم این استان هر جایی نیاز باشد حضور داشته و به کمک نیازمندان شتافته‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون 40 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 5 میلیارد تومان توسط مردم و دستگاه‌‌ها جمع‌آوری شده است تصریح کرد: قرار بر این شد که برخی از کمک‌ها به آسیب‌دیدگان از کرونا توسط دولت پرداخت شود اما ما نیز درصددیم مبلغی از کمک‌های نقدی مردم را برای اقشار آسیب‌پذیر و در حد محدود ارائه دهیم.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۵:۵۲

28 Apr 2020