۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۴۴۱۸
رئیس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری:

برنده شدن در مسابقه‌ای که در آن شرکت نکردید، فریب کلاهبرداران است/ مردم آگاهی خود را بالا ببرند

رئیس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه شاهدیم که علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌ و فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته برخی از افراد فریب کلاهبرداران را خورده و با حضور پای خودپرداز با دست خود موجودی حسابشان را در اختیار آن‌ها می‌گذارند.
برنده شدن در مسابقه‌ای که در آن شرکت نکردید، فریب کلاهبرداران است/ مردم آگاهی خود را بالا ببرند
سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه به دلیل شیوع کرونا سقف انتقال وجوه از طریق کارت در بانک‌ها به مبالغ 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است کلاهبرداران سایبری از این فرصت سوءاستفاده کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه این کلاهبرداران مرتب با مخاطبان خود در سطح استان تماس گرفته و اعلام داشته‌ که شما برنده سفر به عتبات عالیات شدید و هم‌اکنون قرار است وزیر ارتباطات به‌صورت زنده با شما ارتباط رادیویی داشته باشد ادامه داد: این کلاهبرداران با استفاده از کلمات اغواکننده مخاطب را تحت تاثیر قرار داده و قدرت تصمیم‌گیری را از وی می‌گیرند به این ترتیب مجابش می‌کنند که برای انتقال وجه اقدام کند.
 
عسگری خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها شاهدیم که افراد زیادی در استان فریب این کلاهبرداران را خورده و خودشان پای دستگاه عابربانک رفته و کل موجودی‌شان را به حساب کلاهبرداران انتقال داده‌اند.
 
رئیس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری افزود: نگرانی و ناراحتی ما از این است که هنوز هم افرادی وجود دارند که سطح آگاهی خود را بالا نبرده‌اند و فریب این افراد را می‌خورند.
 
وی ضمن تاکید بر اینکه مردم به‌هیچ‌عنوان برای دریافت جایزه پای خودپرداز حضور پیدا نکنند افزود: جملاتی از این قبیل که برای "چک کردن حساب" و یا "انتقال وجه به حساب" و یا "بررسی تراکنش" پای خودپرداز حاضر شوید فریبی بیش نیست و مردم به محض شنیدن این جملات تماس را قطع کنند و به کلاهبرداری بودن آن پی ببرند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۹:۱۹

28 Apr 2020