۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۴۴۱۷
جهانبين نيوز گزارش مي‌دهد؛

قطعي مکرر آب در فاز فرهنگيان اردل / مسئولان آبفا پاسخگو باشند

قطع مکرر آب در فاز فرهنگيان شهر اردل موجب نارضايتي مردم شده و از آنجایی که در دوران کرونا به سر میبریم لازم است رسيدگي جدي به اين مسئله شود.
قطعي مکرر آب در فاز فرهنگيان اردل / مسئولان آبفا پاسخگو باشند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فاز فرهنگيان شهر اردل يکي از محل هاي پرجمعيت در اين شهر است که اين روزها با مشکل کم آبي رو به رو شده است.

شهروندان اين منطقه گلايه هاي بسياري از قطعي آب در ساعات طولاني در طول روز دارند و از نسبت به رفع اين مشکل از مسئولين شهري مطالبه گري مي نمايند و اين حق شهروندان است که از حقوق يکسان در شهر برخوردار باشند و از خدمات شهري بهره مند شوند.

يکي از اهالي فاز فرهنگيان شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: با توجه به وجود کرونا و نياز مبرم به آب شرب جهت رعايت کردن موارد بهداشتي و همچنين ماه مبارک رمضان ساکنان قسمت شمالي فاز فرهنگيان شهر اردل با قطعي آب به صورت هر ماه 2 الي 3 روز  مواجه هستند و باتوجه به پيگيريهاي مکرر از طرف آب و فاضلاب  شهرستان تا کنون اقدامي صورت نگرفت.

وي افزود:علت اصلي اين مشکل فرسودگي لوله هاي  آب شرب در اين منطقه است لذا از مسئولين آب و فاضلاب شهرستان اردل خواستاريم براي رفع اين مشکل اساسي چاره اي بجويند.

جهانبخش ظفريان رئيس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  در خصوص گلايه تعدادي از ساکنين فاز فرهنگيان شهر اردل ضمن عذرخواهي از ساکنين اين فاز گفت:به علت دوبانده شدن خيابان و قرار گرفتن خط توزيع آب در وسط بلوار  و عبور ماشين هاي سنگين در اين قسمت، خط لوله دچار شکستگي هاي زيادي گرديد که مجموعه اين اداره به خاطر وضعيت نامناسب هوا نتوانسته جابجايي خط را انجام دهد.

ظفريان افزود: در اولين فرصت اصلاح انجام خواهد شد و همچنين  در حال حاضر در حال حذف خط و آب گيري از خط موازي ديگر مي باشيم  که امید است  مشکل به زودي بر طرف شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۵۳:۵۸

28 Apr 2020