۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۴۴۴۱۵
از سرفصل منابعِ داخلي در سال 98/

۲۲۲ ميليارد ريال در شهرك‌ها و نواحي صنعتي چهارمحال و بختياري هزينه شد

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: در سال ۹۸ بالغ بر ۲۲۲ ميليارد ريال از منابعِ ماليِ داخليِ شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در بخشِ شهرك‌سازي براي تأمين زيرساخت‌ها در شهرك‌ها و نواحي صنعتي اين استان هزينه شد.
۲۲۲ ميليارد ريال در شهرك‌ها و نواحي صنعتي چهارمحال و بختياري هزينه شد
به گزارش جهانبین نیوز ؛حميدرضا فلاح مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري اظهار کرد:  در سال ۹۸ بالغ بر ۲۲۲ ميليارد ريال از منابعِ ماليِ داخليِ شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در بخشِ شهرك‌سازي براي تأمين زيرساخت‌ها در شهرك‌ها و نواحي صنعتي اين استان هزينه شد.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با اعلام اين خبر، گفت: بودجه‌ي اصلاحي مصوّب سال ۹۸ اين شركت در بخش شهرك‌سازي برابر ۲۰۱  ميليارد ريال پيش‌بيني شده بود كه با توجّه به عملكرد ، خوشبختانه ۲۱ ميليارد ريال فراتر از برنامه‌‌ي مصوّب هزينه شد.

 فلاح افزود: بر اساسِ گزارشِ آماري در حوزه‌ي شهرك‌سازي ؛ عملكرد سال ۹۸ اين شركت از افزايش ۲۰۴  درصدي نسبت به سال ۹۷ حكايت دارد.

فلاح با تشريحِ برنامه‌هاي شهرك‌سازي اين شركت در سال ۹۹ ، اظهار داشت : بر اساسِ تعريفِ پروژه‌هاي جديد  ان‌شاءالله در سال جاري بيش از ۳۵۰ ميليارد ريال از منابعِ داخلي اين شركت براي اجرايِ زيرساخت‌ها در شهرك‌ها و نواحي صنعتي چهارمحال و بختياري هزينه خواهد شد.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري همچنين گفت : از بدو تأسيسِ شركت شهرك‌هاي صنعتي در استان در سال ۱۳۷۰ ، اعتباري نزديك به ۷ هزار ميليارد ريال براي شهرك‌سازي در اين استان هزينه شد كه از اين ميزان ، مبلغ ۶ هزار و ۱۶۰ ميليارد ريالِ آن ، برگرفته از منابعِ ماليِ داخلي بود.

گفتني است ۲۹ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی مصوّب در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارند كه در ۲۱ مورد از آن‌ها ، شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیانِ سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف توليدي ، خدماتي و صنفي فراهم است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۰۹:۳۷

28 Apr 2020