۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۴۴۱۴
رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن خبر داد:

ویزیت روزانه 500 بیمار در پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان بروجن

دکتر محمدرضا حمزه رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان بروجن، گفت: با توجه به شرایط کرونایی روزانه 500 بیمار با مراجعه به درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی این شهر، خدمات بهداشتی و درمانی را دریافت می‌کنند.
ویزیت روزانه 500 بیمار در پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان بروجن
رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به فعال بودن بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی در این مرکز، اظهار داشت: کلیه خدمات بهداشتی و درمانی در دو شیفت صبح و بعدازظهر به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
 
دکتر محمدرضا حمزه، گفت: در حال حاضر 8 پزشک به همراه 16 کارشناس و پرستار در کلینیک عمومی و سایر بخش‌های درمانی از قبیل کلینیک‌ داخلی، اطفال، مامایی و واحدهای پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه و رادیولوژی مشغول به فعالیت بوده و کادر درمانی درمانی مرکز را تشکیل می‌دهند.
 
وی همچنین از ارائه خدمات دندانپزشکی توسط 3 دندانپزشک خبر داد و افزود: بنابر تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تنها معاینه، کشیدن دندان و خدمات اورژانسی در واحد دندانپزشکی قابل ارائه است.
 
 رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن با اشاره به وجود 70 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در این شهرستان، بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خوشبختانه تاکنون خللی در روند ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان وارد نشده است.
 
دکتر حمزه رعایت طرح فاصله گذاری ‌اجتماعی در مدت زمان انتظار، حفاظت از کادر درمان با استفاده از گان، شیلد و ماسک و ضدعفونی و پاکسازی درمانگاه به صورت روزانه و... را از اقدامات پیشگیرانه در ابتلا به ویروس کرونا عنوان و تأکید کرد: به مراجعین محترم نیز توصیه شده از آوردن همراه خودداری نمایند.
 
وی با بیان اینکه افزایش آمار مراجعات و کمبود فضای ساختمانی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تأثیرگذار است، گفت: مجوز احداث ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن در سال 98 صادر شده و تحقق این مهم نیازمند حمایت بخش دولتی و مشارکت خیران است.  
 
رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن اعتبار لازم جهت احداث این پلی کلینیک را بیش از 300 میلیارد ریال عنوان کرد و اضافه کرد: با بهره‌برداری از این مرکز بهداشتی و درمانی، ارائه خدمات تا 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

بروجن در فاصله 62 کیلومتری از شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۰۸:۵۸

27 Apr 2020