۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۴۴۱۲
قائم‌مقام کمیته امداد استان مطرح کرد:

۱۲۸ فرزند محسنین چهارمحال و بختیاری در انتظار حمایت نیکوکاران

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳ هزار و ۶ فرزند محسنین در سامانه محسنین کمیته امداد ثبت‌نام شده‌اند که از این مجموع ۱۲۸ نفر فاقد حامی مالی هستند.
۱۲۸ فرزند محسنین چهارمحال و بختیاری در انتظار حمایت نیکوکاران
به گزارش جهانبین نیوز ، نجف علی حیدری در تشریح طرح محسنین بیان کرد: فرزندان خانواده‌های مددجویان دارای سرپرست ناتوان و بیمار در سامانه محسنین ثبت‌نام می‌شوند.

وی بابیان اینکه پدر و مادر فرزندان محسنین در کنار آنها هستند اما علی‌رغم میل باطنی‌شان توانایی پرداخت هزینه‌های آنها را ندارند افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند ماهانه با پرداخت هر مبلغی بخشی از هزینه‌های فرزندان معنوی خود را تأمین کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به ثبت‌نام ۲ هزار و ۹۴ فرزند یتیم در سامانه اکرام ایتام گفت: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۴۳:۲۸

27 Apr 2020