۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۴۴۱۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

تقویت اقامتگاه ها منجر به جذب گردشگران بیشتر می شود

الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت اقامتگاه های استان مطلوب است اما لازم است که تقویت اقامتگاه ها دردستور کار قرار گیرد که تحقق این امر موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی و همچنین ارتقای حوزه گردشگری می شود.
تقویت اقامتگاه ها منجر به جذب گردشگران بیشتر می شود
به گزارش جهانبین‌نیوز، الله کرم نصیری ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید طرح‌های گردشگری شهرستان سامان اظهار کرد: وضعیت اقامتگاه های استان مطلوب است اما لازم است که تقویت اقامتگاه ها دردستور کار قرار گیرد که تحقق این امر موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی و همچنین ارتقای حوزه گردشگری می شود.

وی افزود: لازم است که تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران حوزه گردشگری در استان ارائه داده شود و مسئولان پیگیری های لازم را در خصوص اقزایش اقامتگاه های بوم گردی استان انجام دهند.

در ادامه کمال اکبریان، فرماندار سامان بیان کرد: طرح هتل دو ستاره روستای ایلبگی نایزمند 60 میلیارد ریال اعتبار است که میزان مبلغ کلی برای سرممایه گذاری در این طرح 73 میلیارد ریال برآورد شده است. که در حال حاضر این طرح 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اکبریان افزود: به منظور تکمیل این طرح،  سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیازمند تخصیص و تامین تسهیلات است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی این طرح از سوی بخش خصوصی، افزود: بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم 20 نفر را فراهم می کند.

انتهای پیام / 1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۲۳:۱۵

28 Apr 2020