۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۴۴۰۷
سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی:

صاعقه جان چوپان لردگانی را گرفت

سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: جوان لردگانی که برای چرای گوسفندان به کوه رفته بود در اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد.
صاعقه جان چوپان لردگانی را گرفت
محمد حیدری سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جوان لردگانی که برای چرای گوسفندان به کوه رفته بود در اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه حوالی عصر روز گذشته اتفاق افتاده است، بیان داشت: عصر امروز صاعقه با چوپانی از اهالی شهر آلونی از توابع شهرستان خانمیرزا برخورد و منجربه مرگ چوپان شد.

حیدری ادامه داد: طی این حادثه همراهان، فرد مصدوم را به پایین کوه انتقال داده بودند و با توجه به اینکه مصدوم فاقد علائم حیاتی بود با این وجود اقدامات درمانی و احیای قلبی ریوی صورت گرفت و متاسفانه نتیجه‌ای نداشته است.

سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یادگیری اقدامات حیاتی برای مواقع اضطراری را ضروری دانست و اضافه کرد: در مواقعی که آب و هوا نامساعد است و احتمال رعد و برق وجود دارد تنها از منزل خارج نشوید و تا حد امکان در ارتفاعات حضور پیدا نکنید.

وی با بیان اینکه اولین کار در مواجهه با فردی که دچار صاعقه زدگی شده است بررسی و حفظ ایمنی محیط است، یادآور شد: فرد کمک‌کننده باید مواظب باشد که به خودش آسیب جدیدی وارد نشود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۲۸:۵۱

27 Apr 2020