کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت خبر داد:

پیشرفت بیش از 80 درصدی پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت

8 ارديبهشت 1399 ساعت 12:39

محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت، گفت: پروژه فولادسازی این شرکت با 81 و نیم درصد پیشرفت در کلیه جبهه‌های کاری فعال بوده و تا پایان سال 99 به بهره‌‌برداری می‌رسد.


مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با بیان اینکه شرکت فولاد سفیددشت پیشتاز طرح‌های هفتگانه فولادی کشور است، گفت: طبق برنامه زمان‌بندي و با نصب تجهيزات سنگین شمارش معکوس برای بهره‌برداری از طرح فولادسازی آغاز شده است.
 
محمود ارباب‌زاده بیان کرد: پروژه فولادسازی شامل یک کوره قوس الکتریکی (EAF) با ظرفیت 140 تُن، کوره پاتیلی (LF) و یک ماشین ریخته‌گری اسلب بوده که در حال حاضر 81 و نیم درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی ظرفیت توليد این مجتمع را 800 هزار تُن اسلب (تختال) عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح بزرگ فولادی کشور تا پایان سال 99، چرخه فولادسازی در چهارمحال و بختیاری تکمیل می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت همچنین از تولید 570 هزار و 25 تَُن آهن اسفنجی در اولین ماه سال جهش تولید خبر داد و اضافه کرد: اين ميزان توليد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد هشت درصدی همراه بوده است.
 
ارباب زاده با بيان اينکه طی سال گذشته چهار رکود توليد در واحد احياي مستقيم سفيددشت به ثبت رسيد، تأکید کرد: در سال جهش توليد و با تمرکز بر اهداف توسعه‌اي، برنامه توليد 800 هزار تُن آهن اسفنجی مورد توجه است.
 
به گزارش جهانبین نیوز، کارخانه فولاد يک ميليون تنی فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياری دارای سه فاز شامل احيای مستقيم، فولادسازی و زيرساخت، جنبی و پشتيبانی است و به عنوان يک طرح پيشتاز در بين طرح‌های هفتگانه فولاد کشور به شمار می‌رود.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 44406

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44406/پیشرفت-بیش-80-درصدی-پروژه-فولادسازی-شرکت-فولاد-سفیددشت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir