۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۴۳۹۸
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛

راه را برای سرمایه گذاران در حوزه گردشگری باز کنید

مهرداد جوادی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در صورت عدم توانایی مالی می توانند طرح را واگذار کرده یا به صورت مشارکتی ادامه کار دهند.
راه را برای سرمایه گذاران در حوزه گردشگری باز کنید
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد جوادی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری طی نشست تعیین تکلیف تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری از بررسی وضعیت تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی خبر داد و گفت: بررسی وضعیت تسهیلات  طرح های دشتی دو هتل دوستاره، ایل‌بگی و نگین زاینده رود  از منابع  صندوق توسعه ملی انجام شد.

وی افزود:  سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در استان به منظور دریافت تسهیلات بانکی و تکمیل مشخصات خود در سامانه کارا اقدمات لازم را انجام دهند و  مسئولیت کوتاهی هر کدام از متقاضیان سرمایه‌گذاران در تکمیل و ارسال مدارک در سامانه کارا بر عهده سرمایه‌گذاران مربوطه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت:  متقاضیان سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در استان که توان مالی مطلوبی برای ادامه کار ندارند لازم است که یک شریک جوادی یادآور شد را برای خود در نظر گرفته و یا طرح را به افراد با توانایی مالی بالا واگذار کنند.

انتهای پیام/ 1029 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۳۰:۰۳

26 Apr 2020