۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۴۳۹۵
منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس یازدهم؛

رفع مشکل آب در بروجن تحول بزرگی را در این شهرستان ایجادمی کند

حجت الاسلام امیرقلی جعفری منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس یازدهم شورای اسلامی با بیان اینکه اهداف در نظر گرفته شده برای توسعه باید ناظر بر مشکلات باشد، گفت: معضل کمبود آب در بخش‌های شرب، کشاورزی و صنعت محسوس است و با رفع این معضل تحول بزرگی در شهرستان بروجن ایجاد می شود.
رفع مشکل آب در  بروجن تحول بزرگی را در این شهرستان ایجادمی کند
منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با بیان اینکه بزرگترین مشکل موجود در چهارمحال و بختیاری بیکاری است، اظهار داشت: 70 درصد مردم بروجن شغل پایدار ندارند.
 
حجت الاسلام امیرقلی جعفری، گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در بخش‌های صنعت و کشاورزی بروجن وجود داشته که متأسفانه کمبود آب ناشی از کاهش بارش‌ها و در پی آن تبدیل شهرستان به کویر خشک چهارمحال و بختیاری، مانع از ایجاد توسعه و اشتغال شده است.
 
وی ایجاد تحول اساسی در شهرستان بروجن را نیازمند رفع مشکل آب در حوزه‌های شرب، کشاورزی و صنعت عنوان کرد و افزود: در بخش کشاورزی نیازمند اصلاح الگوی کشت و حرکت به سمت توسعه صنعت گلخانه‌ای هستیم.
 
منتخب مردم بروجن در مجلس یازدهم شورای اسلامی احداث پتروشیمی بروجن را یکی از طرح‌های با اشتغال بالا برشمرد و گفت: این پروژه مصوبه دو دولت را دارا بوده و به‌رغم اختصاص سایت و زمین مورد نیاز، از مجوز فعالیت نیز برخوردار است.
 
وی اضافه کرد: با پیگیری به منظور جذب سرمایه‌گذار و تغییر خوراک اولیه این واحد پتروشیمی از اتیلن به گاز طبیعی، نسبت به احداث و تکیمل این صنعت زیربنایی کشور اقدام خواهد شد.
 
حجت الاسلام جعفری با انتقاد از وضعیت مراکز آموزش عالی در شهرستان بروجن، تأکید کرد: وجود یه دانشکده پرستاری کوچک برای مردم شهرستان بسیار توهین‌آمیز است.
 
وی گفت: تکمیل و راه‌اندازی دانشکده‌های فنی مهندسی و منابع طبیعی و افزایش واحدهای آموزشی و رشته‌های تحصیلی، توسعه آموزش عالی در شهرستان بروجن را به همراه خواهد داشت.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۳:۳۰

25 Apr 2020