۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۴۳۹۱
رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد:

زحمات مدافعان سلامت آرامستان‌های شهرکرد ارزشمند است

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: در این روزها فعالیت مدافعان سلامت در این شرایط ویژه و حساس نوعی ازخودگذشتگی و ایثار است که لازمه آن توجه به این قشر از تلاشگران و قدردانی از این عزیزان می‌باشد.
زحمات مدافعان سلامت آرامستان‌های شهرکرد ارزشمند است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حیدر علیپور رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در دیدار با مدیرعامل و پرسنل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد‌؛ ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل مجموعه آرامستان‌ها، عملکرد این سازمان را در حفظ سلامت پرسنل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مطلوب و قابل توجه ارزیابی کرد و اظهار کرد: شهرداری شهرکرد و مجموعه مدیریت شهری قدردان ایثارگری‌ها و زحمات پرسنل خدوم سازمان آرامستان‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش پرسنل درگیر در تدفین اموات کرونایی را دارای اجری عظیم خواند و ادامه داد: در این روزها فعالیت مدافعان سلامت در این شرایط ویژه و حساس نوعی ازخودگذشتگی و ایثار است که لازمه آن توجه به این قشر از تلاشگران و قدردانی از این عزیزان می‌باشد.

علیپور خاطرنشان کرد: از روز اول شیوع این بیماری تمامی خدمات شرعی، تکفین و تدفین و نماز ميت در آرامستان‌های شهرکرد انجام گرفت و تدفین اموات کرونایی از موضوعات حساس و سختی است که پرسنل زحمتکش سازمان آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با رعایت اصول شرعی و پروتکل‌های بهداشتی، به‌خوبی از عهده انجام آن برآمدند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد: در پایان با اهداء لوح تقدیر مشترک شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد، تلاش‌ها و زحمات این عزیزان را ارج نهاده و از آنها تقدیر نمودند و از شهروندان فهیم شهرکرد جهت توجه به اطلاعیه‌ها و عدم حضور در محیط آرامستان‌ها قدردانی کرد و گفت همه شهروندان باید به توصیه‌ها و هشدارهای ستاد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا توجه ویژه داشته باشند تا بتوانیم از سد این ویروس خطرناک بگذریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۱۶:۲۳

25 Apr 2020