۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۴۳۸۰

آغاز رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بروجن/ 700 بسته غذایی توزیع شد + تصاویر

سرهنگ اسماعیل عظیمی فرمانده سپاه ناحیه بروجن، گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه 700 بسته غذایی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
آغاز رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بروجن/ 700 بسته غذایی توزیع شد + تصاویر
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه با رمز "یا صاحب الزمان (عج)" آغاز شد.
 
سرهنگ عظیمی افزود: در مرحله اول این رزمایش 700 بسته غذایی با کمک 1 میلیارد و 200 میلیون ریالی خیران و مردم نوع‌دوست شهرستان بروجن تهیه و در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.



وی با تقدیر از مشارکت مردم، کمیته امداد امام خمینی (ره) و موسسه‌های خیریه در برگزاری این طرح حمایتی، افزود: 70 پایگاه مقاومت بسیج و 5 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان بروجن در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مشارکت داشتند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بروجن همچنین از برگزاری مرحله دوم و سوم این رزمایش در ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: تا پایان این طرح 4 هزار بسته حمایتی به ارزش ریالی 4 میلیارد ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.



سرهنگ عظیمی، گفت: شهروندان گرامی جهت مشارکت در این طرح معنوی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب‌ اعلام شده و یا پایگاه‌های مقاومت بسیج اهدا کنند.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۱۹:۵۷

23 Apr 2020