۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۴۳۷۹
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

کرونا فرصتی برای رسیدن به بهشت/ همدلی در ایام کرونا

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: با شیوع کرونا در ایران گروه‌های جهادی، کادر سلامت، مردم و دولت کرامت انسانی را به نمایش گذاشتند
کرونا فرصتی برای رسیدن به بهشت/ همدلی در ایام کرونا
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین  محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد:  در پی مبارزه با ویروس کرونا مردم ایران به یاری و همدلی یکدیگر شتافتند و لبیک گوی امام عصر خود شدند.

وی رزمایش کمک مونانه را فرصت مناسبی دانست که مردم به یاری یکدیگر بشتابند گفت: مردم ایران تربیت شده مکتب اهل بیت هستند و با همه وجود به هم نوع خود در زمان تنگدستی کمک می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مردم  ما در ایام کرونا  اعتکاف را رها کرده تا بتوانند گره از کار کسی باز کنند آن ها زندگی خود را در خدمت به مردم و نیازمندان را بر خود ترجیح دادند.

وی با بیان اینکه از تولد امام زمان (عج) این رزمایش شروع شد گفت: تا کنون به یاری خداوند کمک های خوبی از سوی مردم شده است که توزیع این بسته های معیشتی و بهداشتی بین مردم امروز در دستور کار همگان قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام  گفت: در این رزمایش کمک مومنانه بسته‌های حمایتی نقدی را به صورت هدفمند و اولویت دار به اقشار مستضعف جامعه رسانده می‌شود و مرحله نخست این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: هدف از اجرای این رزمایش، همدردی با افراد نیازمند و حمایت از آسیب‌های اقتصادی قشرهای مختلف مردم از کرونا است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و همه ما با تمام وجود به استقبال این ماه مبارک رفته و در همین ماه به یاری آسیب دیدگان نیز میرویم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۰:۰۸

23 Apr 2020