۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۴۳۷۸
صبح امروز صورت گرفت

برگزاری اولین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری/ توزیع 32 هزار بسته بین نیازمندان

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 4 میلیارد و 500 میلیون کمک نقدی و غیرنقدی در این راستا درچهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شده است و با آن 32 هزار بسته آماده شده که بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا توزیع ‌می‌شود.
برگزاری اولین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری/ توزیع 32 هزار بسته بین نیازمندان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در اولین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه از روز میلاد امام زمان با رمز "یا صاحب الزمان" شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: تاکنون 4 میلیارد و 500 میلیون کمک نقدی و غیرنقدی در این راستا درچهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شده است و با آن 32 هزار بسته آماده شده که بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا توزیع ‌می‌شود.
 
سردار اکبری ادامه داد: این رزمایش به صورت نمادین برای ورود به ماه رمضان و با هدف کمک به نیازمندان و هم‌وطنان برگزار شده است.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از مردم استان خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های اعلام شده و کمک‌های غیرنقدی را به پایگاه‌های بسیج محله اهدا کنند.
 
 انتهای پیام/1020
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۳۷:۱۹

23 Apr 2020