۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۴۴۳۷۴

نگاه بهاري مسئولين و خيرين شهرستان اردل در لبيک به فرمان رهبري

پيرو فرمان رهبر انقلاب اسلامي در خصوص رزمايش کمک مومنانه مسئولين و خيرين شهرستان اردل به نداي رهبري لبيک گفتند.
نگاه بهاري مسئولين و خيرين شهرستان اردل در لبيک به فرمان رهبري
به گزارش جهانبین نیوز؛ دومين جلسه ستاد رزمايش مواسات و کمک مومنانه شهرستان با حضور مسئولين شهرستان اردل در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.
 

سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در اين جلسه ضمن تبريک به مناسبت ماه شعبان و فرارسيدن ماه مبارک رمضان با اشاره رزمايش کمک مومنانه در در سراسرکشور کليد خورد افزود:هدف اصلي از اجراي اين رزمايش کمک به افراد و اقشاري بود که بيماري منحوس کرونا به اشتغال آنها صدمات جبران ناپذيري وارد کرده است.

موسوي با بيان اينکه اين برنامه با کمک فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت، ائمه جماعات و خيرين براي هم‌افزايي اجرا مي‌شود افزود:همه شاهديم که در اين بحبوحه کشورهاي مدعي پيشرفت اقدام به سرقت اقلام از جمله ماسک‌هاي همديگر مي‌کنند در حالي که نيروهاي انقلابي کشورمان به همدلي و هماهنگي اقدام به راه اندازي کارگاه‌هاي جهادي توليد ماسک و اقلام مورد نياز کشور، زده‌اند.

وي ضمن تقدير از مسئولين و خيرين شهرستان اردل که از ابتداي شيوع ويرس کرونا تا کنون برا خدمت رساني به مردم از هييچ تلاشي دريغ نکردند و همچنان در اين امر خداپسندانه براي فراهم کردن سبد غذايي در طرح رزمايش کمک مومنانه پيشگام هستند يادآور شد: شماره کارت 6273811148820159 نزد بانک انصار، به اين امر خداپسندانه اختصاص يافته است و    هم شهري هاي عزيز ميتوانند کمک هاي نقدي را به اين شماره کارت واريز نمايند

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۰۳:۵۵

23 Apr 2020