۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۳۷۲
مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری؛

جشن گلریزان در چهارمحال و بختیاری غیرحضوری برگزار می‌شود/ 200 زندانی جرائم غیرعمد چشم‌انتظار مهرورزی خیران

مجید صیادی مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری، گفت: هم‌اکنون 200 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان برای آزادی نیازمند کمک خیران و نیکوکاران هستند.
جشن گلریزان در چهارمحال و بختیاری غیرحضوری برگزار می‌شود/ 200 زندانی جرائم غیرعمد چشم‌انتظار مهرورزی خیران
مجید صیادی مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: ستاد دیه یک موسسه مردمی و غیرانتفاعی بوده که با مشارکت مردم و خیران در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فعالیت می‌کند.
 
وی افزود: هم‌اکنون حدود 200 زندانی جرائم غیرعمد با بیش از 500 میلیارد ریال بدهی در زندان‌های استان تحملِ حبس می‌کنند که واجد شرایط کمک‌های ستاد دیه هستند.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین آمار زندانیان جرائم غیرعمد استان مربوط به جرائم مالی، حوادث کارگاهی، عدم سازگاری زوجین، پرداخت نفقه و مهریه است، بیان کرد: کمک‌های ستاد دیه مشمول زندانیان با جرائم مجرمانه و عمدی از قبیل چک بلامحل، اعتیاد، سرقت و... نخواهد شد.
 
مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری زندانی بودن و عدم استطاعت مالی را دیگر شرط ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد عنوان و اضافه کرد: زندانیانی آزاد خواهند شد که بتوانند با ورود به جامعه، خانواده و آسیب‌های اجتماعی وارده را کنترل و مدیریت کند.
 
صیادی همچنین از اجرای جشن گلریزان سال 99 در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، جشن امسال به صورت غیرحضوری و پخش زنده تلوزیونی برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است، در سال گذشته و با مشارکت خیران، ستاد دیه کشور و پرداخت تسهیلات بلاعوض و کم‌بهره، 81 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های چهارمحال و بختیاری آزاده شده و به آغوش خانواده بازگشتند.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۰۱:۲۰

23 Apr 2020