۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۴۳۵۷
ياداشت/

امروز جاي نان خالي در سفره هاي خالي مردم خالي تر از هميشه است

در شرايطي که اقتصاد کشور به جهت شيوع کرونا تعطيل شد، گراني بالای 60 درصدي نان بزرگترين خيانت دولت آقاي روحاني در حق مردم است و امروز جاي نان خالي هم در سفره هاي خالي مردم خالي تر از هميشه است...
امروز جاي نان خالي در سفره هاي خالي مردم خالي تر از هميشه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا عسگری در یادداشتی نوشت:  کرونا براي همه و به خصوص مردم طبقه ضعيف يک مصيبت بزرگ بود، بيکاري، اقساط و وام هاي سنگين، اجاره هاي کلان منازل، قبوض و در نهايت گراني عجيب و غريب اجناس بسياري از مردم را زير چرخ هاي بي رحم اقتصادي له کرد.

با ورود کرونا به کشور تمام مردم و به خصوص گروه هاي جهادي بسيجي بصورت خودجوش وارد ميدان شدند و بدون هيچ امکاناتي شاهکار کردند، شاهکار زماني مشخص مي شود که آمارهاي دنياي مدرن و تمام صنعتي غرب و ابرقدرتي چون ايالات متحده آمريکا را مي بينيم که چگونه در برابر کرونا زانو زدند، اما در کشور ايران گروهاي جهادي بسيجي با ايثار و فداکاري همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس براي شکست کرونا در ميدان جنگيدند.

اما سوال اينجاست نقش دولت در اين بين چه بود!؟ حقيقت اين است که دولت هيچگونه حمايتي از اين گروه ها نداشته بلکه در بسياري از موارد نيز مانع شده است.

 دولت امروز ما در تمامي موارد شکست خورده است در شرايطي که بايد با تمام قوا در خدمت به اين مردم باشد اما اين ابهام پيش آمده آيا دولت، خود را موظف به خدمت به مردم مي داند يا خير؟
آنچه در عمل مشاهده شده نشان مي دهد دولت کنوني خود را فراتر از اين مي داند که به مردم خدمت کند.

کرونا و تمام مشکلات مردم ايران يکطرف و گراني ها طرف ديگر و حالا خبرها حاکي از گراني بالاي 60 درصدي نان است، تنها چيزي که براي سفره هاي مردم باقي مانده بود همين نان بود و امروز دولت آقاي روحاني نان را هم از مردم گرفت! اينگونه دولت بي تدبير و نااميد در صدد حل بحران ها بود! اينگونه دولت بي تدبير و نااميد خود را وابسته به مردم مي دانست!
 
مردم ايران اين دولت بي خرد را هرگز نخواهند بخشيد، مردم ايران پاي نظام، انقلاب و رهبري خود هستند اما دولتي که خود کرونايي بود قبل از بوجود آمدن کرونا را هرگز حلال نخواهند کرد.
 
آقاي روحاني! کمر مردم مظلوم، زير بار اين همه فشار اقتصادي خم مي شود اما شکسته نمي شود! مردم ايران خوب چهره شما و امثال بي تدبيرها را شناخته اند.
 
گراني 60 درصدي نان بزرگترين خيانت دولت آقاي روحاني در حق مردم است در شرايطي که اقتصاد کشور به جهت شيوع کرونا تعطيل بوده و بسياري از مردم بيکار و هيچ درآمدي ندارند و امروز جاي نان خالي هم در سفره هاي خالي مردم خالي تر از هميشه است...
 
دولت آقاي روحاني با نمره بي اعتمادي و عدم شايستگي از طرف مردم ايران مردود شد...

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۲:۴۳

21 Apr 2020