۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۴۴۳۴۹
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری:

خیّران مدرسه‌ساز 20 فضای آموزشی در چهارمحال و بختیاری می‌سازند

حمیدرضا براتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری، گفت: 20 فضای آموزشی از محل اعتبارات خیّری احداث و در سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.
خیّران مدرسه‌ساز 20 فضای آموزشی در چهارمحال و بختیاری می‌سازند
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار  جهانبین نیوز، اظهار داشت: با مشارکت خیّران مدرسه‌ساز 20 فضای آموزشی با 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

حمیدرضا براتی گفت: این فضاهای آموزشی با بیش از 14 هزار مترمربع زیربنا شامل کلاس درس، سالن ورزشی، نمازخانه و... بوده که با بهره برداری از آنها زمینه خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان شهری و روستایی فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: 10 فضای آموزشی دیگر نیز از محل اعتبارات استانی و ملی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث بوده که پس از تکمیل به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری همچنین از انعقاد دو‌ تفاهم‌نامه خیّری در سال جهش تولید خبر داد و افزود: عملیات احداث مدرسه سه کلاسه روستای سیبک و نمازخانه مدرسه تیزهوشان شهرستان بروجن با مشارکت 3 میلیارد ریالی خیّران این شهر به زودی آغاز می‌شود.

براتی با تقدیر از مشارکت خیّران در احداث فضاهای آموزشی، تصریح کرد: در یک سال گذشته 60 تفاهم‌نامه خیّری در چهارمحال و بختیاری منعقد شده که عملیات احداث 30 پروژه آغاز و بخشی دیگر نیز به آموزش و پرورش تحویل شده است.

وی گفت: از سال 1361 تاکنون 350 خیّر چهارمحالی در احداث 1650 کلاس درس در نقاط شهری و روستایی مشارکت داشته‌اند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۹:۱۴:۵۸

19 Apr 2020