۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۴۳۴۸
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

تصویب 252 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها

محمد علی طاهری سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 252 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای شهرداری‌های این استان مصوب شده که از این میزان 120 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.
تصویب 252 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها
به گزارش جهانبین نیوز محمدعلی طاهری  سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طاهری از اختصاص دو میلیارد ریال از محل ماده 23 قانون جرایم رانندگی و 688 میلیارد ریال از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری های استان تخصیص داده شد.

وی یادآور شد: به منظور پرداخت حقوق و معوقات 60 میلیارد ریال اعتبار هزینه ای و 326 میلیون ریال  از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور به شهرداری ها استان طی دو مرحله اختصاص یافت و همچنین به‌منظور جبران بخشی از زیرساخت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا  30 میلیارد ریال به اقتصاد شهری  تخصیص داده شد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: لازم است که طی هر سال شهرداری ها لایحه عوارضات را پس از تصویب وزرات کشور حداکثر تا پانزدهم بهمن ماه به اطلاع عموم برساند و در صورت عدم تصویب لایحه، عوارض به  همان میزان قبل دریافت می شود.

طاهری از اختصتس  31 دستگاه تنفسی، 76 دست لباس آتش‌نشانی، 76 دستگاه تجهیزات فردی، 3 دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه بیل بکهو، 2 دستگاه مینی‌بوس، یک دستگاه کمپرسی سنگین و 5 دستگاه کمپرسی سبک به شهرداری ها در سال گذشته خبر داد.

طاهری خاطرنشان کرد: ایجاد  فضای سبز، توسعه پارک‌های محله‌ای،  احداث کمربند در اطراف شهرها ، می‌توانند از ایجاد و ورود ریزگردها به شهرها جلوگیری کند.
 
انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۳۶:۴۳

19 Apr 2020