۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۴۳۴۱
مدیرکل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری:

لزوم توسعه گردشگری به منظور ارتقاء اقتصادی

مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه گردشگری یکی از مهمترین راهکاری رشد و ارتقا اقتصادی در چهارمحال و بختیاری است.
لزوم توسعه گردشگری به منظور ارتقاء اقتصادی
مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین‌نیوز گقت: اقامتگاه های بوم گردی در استان چهارمحال و بختیاری در سال 99 با رشد 57 درصدی روبه رو شده است.

در حال حاضر 36 واحد اقامتگاه بوم گردی در استان چهارمحال و بختیاری در حال فعالیت هستند که تعداد این واحد ها در سال جاری به 55 واحد افزایش می یابد.

 وی  از آماده سازی اماکن گردشگری چهارمحال و بختیاری برای دوران پساکرونا خبر داد و گفت: اماکن گردشگری چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از گردشگران برای دوران پسا کرونا در حال آماده سازی است.

جوادی یادآور شد: در سال جاری برنامه های مفرح و متعددی برای میزبانی و استقبال از گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده بود که با توجه به شرایط موجود این برنامه ها تا پایان این وضعیت متوقف شده است.

لازم به ذکر است که چهارمحال و بختیاری با بیش از 800 جاذبه گردشگری یکی از مهمترین و زیباترین نقاط برای مسافران و گردشگران خارجی و داخلی است.


انتهای پیام/ 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۸:۰۵

18 Apr 2020