۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۴۴۳۱۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

جهادی بودن از الزامات خدمت رسانی است

علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جهادی بودن از الزامات خدمت رسانی در قرارگاه کمک مومنانه است.
جهادی بودن از الزامات خدمت رسانی است
به گزارش جهانبین نیوز، علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران وضعیت مطلوبی را در شرایط کنونی  به همراه داشته است.

وی افزود: همبستگی و همدلی میان مسئولان و همچنین مردم قابل تحسین است، به خصوص کادر درمانی و بهداشتی که دلسوزی را بدون هیچ چشم داشتی معنا کردند.

سردار اکبری با اشاره به تاثیر حضور ائمه جمعه ، خاطرنشان کرد: همواره حضور ائمه جمعه در عرصه های مختلف  تاثیر گذار بوده است لذا لازم است در حال حاضر همانند گذشته با حضور خود ظرفیت های موجود را افزایش دهند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  از اهدا  20درصدی حقوق خود و نیروهای سپاه در کل کشور به اختیار از یک روز تا 5روز و یا بیشتر برای مشارکت در این طرح ملی جهادی خبر داد.

وی یادآور شد: پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد بهترین مکان به منظور  جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم هستند.

سردار اکبری از توزیع  6هزار بسته معیشتی (که 2100 بسته آن مستقیم از تهران دریافت شده بود) بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: در نخستین گام کمک مومنانه پایگاه های مقاومت در شهر فرادنبه موفق به تأمین 600 بسته حمایتی شدند.

انتهای پیام / 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۰۹:۲۹

15 Apr 2020