کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت‌ و ‌گو با فرمانده سپاه بروجن مطرح شد؛

از تولید ماسک و توزیع محلول‌های ضدعفونی کننده تا چراغ‌های امیدی که بسیجیان بروجنی به خانه نیازمندان می بَرند

25 فروردين 1399 ساعت 13:49

سرهنگ اسماعیل عظیمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، مجموعه سپاه و بسیج به عنوان نیروی مردمی پا به پای مدافعان سلامت برای مقابله با این ویروس منحوس و حفظ سلامت مردم تلاش کرده است.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش تقاضا برای استفاده از ماسک و محلول‌های ضدعفونی، هسته‌های جهادی با تشکیل 10 کارگاه تولید ماسک پارچه‌ای به رفع کمبود این محصول بهداشتی کمک کردند.
 
سرهنگ اسماعیل عظیمی افزود: طی یک ماه گذشته و با مشارکت خیران افزون بر 14 هزار ماسک پارچه‌ای در شرایط بهداشتی تولید و به صورت رایگان در اختیار افراد نیازمند و در معرض آسیب قرار گرفته است.



وی ضدعفونی و پاکسازی معابر و سطوح شهری و روستایی را دیگر خدمات نیروهای بسیج در راستای مبارزه با ویروس کرونا عنوان و اضافه کرد: 40 گروه جهادی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بروجن با تأمین و به‌کارگیری 40 هزار لیتر محلول آب ژاول، نسبت به ضدعفونی معابر اقدام و این محلول بهداشتی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دادند.

جانشین قرارگاه زیستی شهرستان بروجن همچنین از مشارکت بسیجیان در اجرای طرح بسیج غربالگری خبر داد و گفت: 7 گروه جهادی خواهر به منظور پایش سلامت 130 هزار نفر از جمعیت فعال شهرستان با شبکه بهداشت و درمان همکاری کردند.

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه فاز اول این طرح به صورت 100 درصدی در شهرستان بروجن اجرا شده، افزود: فاز دوم نیز با معاینه، شناسایی افراد در معرض خطر و پایش سلامت جمعیت شهری و روستایی در حال انجام است.
 
 وی حمایت از افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا را دیگر اقدام واحدهای مقاومت بسیج در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرای طرح کمک مومنانه برشمرد و اضافه کرد: تاکنون 2 هزار و پانصد سبد غذایی و بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
 


فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: خدمات سپاه و بسیج با مشارکت اقشار مختلف مردم و خیران نوع‌دوست، تا اعلام عادی شدن شرایط شیوع بیماری کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.
 

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 44302

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44302/تولید-ماسک-توزیع-محلول-های-ضدعفونی-کننده-چراغ-های-امیدی-بسیجیان-بروجنی-خانه-نیازمندان-می-ب-رند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir