۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۴۲۹۹
در چهارمحال و بختیاری/

800 گروه بسیجی در مبارزه با کرونا فعالیت دارند / تولید 103 هزار ماسک توسط بسیجیان

هوشنگ فولادی مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدا شروع کرونا ویروس سپاه و بسیج اقدام به تشکیل 800 گروه بسیجی در سراسر استان برای مبارزه با این ویروس کرده است .
800 گروه بسیجی در مبارزه با کرونا فعالیت دارند / تولید 103 هزار ماسک توسط بسیجیان
هوشنگ فولادی مسئول سازمان  بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از ابتدا شروع کرونا ویروس سپاه و بسیج اقدام به تشکیل 800 گروه بسیجی در سراسر استان برای مبارزه با این ویروس کرده است .

وی با اشاره به اینکه ممکن است هر گروه تا 10 مرتبه نیز اقدامات مبارزه با ویروس کرونا را انجام داده باشد تصریح کرد: 245 نفر در هر گروه فعال هستند.

فولادی با اذعان بر اینکه عده ای از گروه های بسیجی اقدام به تولید ماسک نموده اند گفت: تاکنون 103 هزار ماسک در سطح استان تولید شده است.

وی یکی از اقدامات ارزنده بسیج و سپاه را ضد عفونی و گند زدایی معابر دانست و گفت: تا کنون 3 هزار و 200 هزار لیتر مواد ضد عفونی و گندزدایی در سراسر استان توزیع شده است.

فولادی افزود: تا کنون یک هزار و 100 باب از مساجد، اماکن مذهبی و مدارس در سراسر استان توسط جهادگران بسیجی  ضد عفونی شده است .

وی عنوان کرد: 6 هزار و 200 نقطه از اماکن و معابرعمومی توسط بسیجیان در سراسر این استان ضد عفونی و گندزدایی شد.

فولادی به تهیه اقلام بهداشتی نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون 15 هزار و 950 بسته اقلام بهداشتی آماده و در سراسر استان توزیع شده است .

وی یادآور شد: 21 کارگاه تولید ماسک توسط نیروهای بسیجی در استان فعال است که خروجی این کارگاه ها تولید 103 هزار ماسک بوده است.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۱۶:۳۵

14 Apr 2020