کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه فارسان:

آغاز رزمايش سراسري کمک مؤمنانه در شهرستان فارسان

24 فروردين 1399 ساعت 13:26

فرمانده سپاه ناحيه فارسان از آغاز رزمايش سراسري کمک مومنانه با محوريت پايگاه هاي مقاومت بسيج در شهرستان فارسان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فرمانده سپاه ناحيه فارسان با تبريک اعياد شعبانيه و ميلاد باسعادت و با برکت منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج)، از آغاز رزمايش سراسري کمک مؤمنانه در شهرستان فارسان خبر داد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامي روز پنج‌شنبه هفته گذشته، در سخنراني نيمه شعبان با موضوع مقابله ايران با کرونا فرمودند: ملت ايران در مبارزه با اين بيماري خوش درخشيدند و بر ياري‌رساندن به افراد کم‌بضاعت تأکيد کردند.

وي با تأکيد بر اينکه پس از صحبت‌هاي رهبر معظم انقلاب مبني بر کمک مؤمنانه سازمان بسيج مستضعفين به دنبال توسعه دادن به اين اقدام است، خاطرنشان کرد: امروز به دنبال آن هستيم تا ساماندهي شده تر به کمک مؤمنانه بپردازيم و مهم‌ترين محور فعاليتمان کمک به اقشاري که آسيب ديدند است.

فرمانده سپاه ناحيه فارسان بيان کرد: با توجه به اينکه امسال سازمان بسيج تأکيد بر پايگاه محوري دارد تصميم گرفتيم تا محوريت کار بر عهده پايگاه‌هاي مقاومت باشد.

وي با اشاره به اينکه در ابتدا پايگاه‌ها موظف‌اند حوزه سرزمين خود را رصد کنند، افزود: در اين رزمايش کمک‌هاي مالي و مواد غذايي، بهداشتي مردم نيکوکار هر منطقه توسط پايگاه‌هاي مقاومت بسيج جمع‌آوري خواهد شد و پس از بسته‌بندي و شناسايي افراد کم‌بضاعت و آسيب‌ديده با رعايت نکات بهداشتي توزيع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحيه فارسان خاطرنشان کرد: تمامي کمک‌هاي مالي توسط حساب متمرکز و رسمي از سمت ناحيه بسيج جمع‌آوري خواهد شد و همچنين کمک‌هاي معيشتي و بهداشتي مردم نيز توسط همان پايگاه‌هاي مقاومت هر منطقه جمع‌آوري‌شده و در دو مرحله يکي روز ولادت کريم اهل‌بيت (ع) و مرحله بعدي روز عيد فطر در ميان فقرا و متضررين ويروس کرونا در همان محله و منطقه توزيع می‌شود.

وي در پايان گفت: از همه خيران و کساني که توانايي مالي داشته؛ براي مشارکت و همکاري در طرح رزمايش کمک مؤمنانه دعوت مي‌شود تا همه باهم کمک‌هاي مردمي را عادلانه بين نيازمندان واقعي توزيع کنيم.

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 44287

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44287/آغاز-رزمايش-سراسري-کمک-مؤمنانه-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir