۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۴۲۸۶

18 طرح هادی روستایی در شهرستان کوهرنگ کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد

مدیر کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان کوهرنگ اجرای 14 طرح هادی روستایی کلنگ‌زنی و 4 طرح هادی روستایی به بهره‌برداری ‌رسید.
18 طرح هادی روستایی در شهرستان کوهرنگ کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سهراب رئیسی ضمن تبریک افتتاح دهه حساب 100 حضرت امام(ره) و تأسیس بنیاد مسکن اظهارداشت: به همین مناسبت در شهرستان کوهرنگ اجرای 14 طرح هادی روستایی کلنگ‌زنی و 4 طرح هادی روستایی به بهره‌برداری ‌رسید.

وی افزود: اجرای طرح هادی روستاهای دورک علیا، دورک سفلی، سیف‌آباد، شهرک میهه، روستای کوی شهید بهشتی، دهناش، صفاآباد، قنبرسینی، گردو سفلی، میان‌رودان، نصیرآباد، نیکان، خسروآباد و مازه سوخته با 45000 میلیون ریال اعتبار کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین اجرای طرح هادی روستای گزستان، دزک سفلی، نصیرآباد و ملک‌آباد نیز با 16819 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری  رسید و این پروژه‌ها زمینه اشتغال 196 نفر را در طول دوره اجرای طرح فراهم کرده است.

رئیسی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که بخش عمده فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف در روستاها متمرکز کرده و این موضوع آنقدر برای بنیاد اهمیت دارد که در اساسنامه خود بر مشارکت مردم تاکید فراوان شده است.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظایف متنوعی در عمران و آبادانی روستاها دارد که مهم‌ترین آن‌ها که پایه و اساس اجرای کارهای عمرانی است طرح هادی روستایی است.

لازم به ذکر است زمان افتتاح رسمی این پروژه‌ها بعد از شکست کرونا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۵:۳۹

12 Apr 2020