۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۴۲۸۱
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

بسیجیان با شتاب بیشتری در رزمایش کمک مومنانه وارد عمل شوند/ گروه های جهادی باید شناسه دار باشند

علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش کمک مومنانه دومین دستور العمل بسیج در راستای مبارزه با کرونا است و باید با شتاب بیشتری وارد این رزمایش بشوند.
بسیجیان با شتاب بیشتری در رزمایش کمک مومنانه وارد عمل شوند/ گروه های جهادی باید شناسه دار باشند
به گزارش جهانبین نیوز ،سردار علی محمد اکبری  فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ویروس کرونا همه اقشار جامعه را در بر گرفته است که مسئولین باید اقشار آسیب پذیر را بیشتر مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر رزمایش کمک مومنانه داشته اند تصریح کرد:  رئیس سازمان بسیج طرحی را به اسم رزمایش کمک مومنانه آماده کرده و وظایف ما را در این راستا چند برابر کرده است .

سردار اکبری ادامه داد: در این رزمایش کمک مومنانه بسته‌های حمایتی نقدی  ، به صورت هدفمند و اولویت دار به اقشار مستضعف جامعه رسانده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه دومین دستور العمل بسیج در راستای مبارزه با کرونا است گفت: طرح اول بسیج غربالگری بود که در این استان به خوبی اجرا شد.

سردار اکبری افزود: در طرح غربالگری استان چهارمحال و بختیاری رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد

وی با تاکید بر اینکه طرح دوم رزمایش کمک مومنانه نیز باید در دستور کار بسیجیان قرار گیرد عنوان کرد: این طرح از میلاد امام زمان (عج) آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه بسیجیان باید در زمایش کمک مومنانه با شتاب بیشتری وارد عمل شوند  یادآور شد: این طرح با کمک‌های نقدی و غیر نقدی و اقلام در هر شهرستان توسط سپاه ناحیه ، نواحی مقاومت بسیج ، حوزه ها و پایگاه ها  جمع آوری و به افراد نیازمند داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اصل رزمایش کمک مومنانه به عهده بسیج و سپاه است گفت: در پایگاه های مقاومت بسیج لازم است افراد نیازمند شناسایی شده و کمک های مردمی به آن ها رسانده شود.

سردار اکبری با اذعان بر اینکه بسیج باید بانک اطلاعاتی افراد نیازمند را تهیه و شناسایی کند خاطر نشان کرد: اگر بسیج پای کار بیاید قطعا" می تواند کمک های ارزنده ای از مردم را جمع آوری کرده و به افراد نیازمند بدهد.

گروه های جهادی باید شناسه دارد باشند

وی با یادآوری بر اینکه گروه های جهادی باید شناسه دار باشند گفت: بنده به کسی اجازه نمی دهم که در راستایی کار کند که بخواهد از نام جهادی سوء استفاده کند.

سردار اکبری  اظهار کرد: حوزه ها ، نواحی و پایگاه های مقاومت مجاز هستند که کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری کرده و هرکدام بسته به نیاز شهرستان در همان جا بین افراد نیازمند توزیع کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای جمع آوری کمک های نقدی حساب ها باید شهرستانی باشد گفت: حساب متمرکز از طرف سپاه استان اعلام نمی شود بلکه حساب ها باید شهرستانی باشد و به زودی این شماره حسابی ها اعلام گردد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۳۷:۲۹

12 Apr 2020