۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۴۲۷۹
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري عنوان كرد:

رشد 17 درصدي واگذاريِ‌ زمين در شهرك‌ها و نواحي صنعتي چهارمحال و بختياري

حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت : در سال 98 بالغ بر ۷۲ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری به متقاضیانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفِ تولیدی و خدماتي واگذار شد.
رشد 17 درصدي واگذاريِ‌ زمين در شهرك‌ها و نواحي صنعتي چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛  حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود : با توجه به ميزانِ واگذاري زمين در شهرك‌ها و نواحي صنعتي طي سال 98 ، این شاخص در مقایسه با  سال ۹۷ ، نزديك به 17.5 (هفده و نيم) درصد افزايش  را نشان مي‌دهد.

فلاح  همچنین اظهار داشت: شهرستان‌های بروجن و شهرکرد به ترتیب با  28 و 23 هکتار ، بیشترین واگذاری زمین به علاقه‌مندانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌هاي مختلفِ صنعتي و خدماتي را در سطح استان به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد : بر مبنای آمارنامه‌ ؛  از ابتدای تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی تا کنون  820  هکتار زمین به 2 هزار و 399 متقاضی برای ایجاد واحد‌هاي تولیدی و خدماتي در 21 شهرک و ناحیه‌ی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

گفتنی است در حال حاضر ۲۹ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی مصوب در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارند که در 21 شهرک و ناحیه‌ی صنعتي كليّه‌ي شرایطِ زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیانِ سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف توليدي ، خدماتي و صنفي  فراهم است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۹:۰۶

11 Apr 2020