۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۸
سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری گزارشی از کودک‌آزاری و همسرآزاری در دوران قرنطینه نداشته است

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای قرنطینه خانگی و ماندن خانواده‌ها در خانه گزارشی نداشتیم که نشان دهد هجمه اختلافات خانوادگی بالا رفته باشد و در این مدت مواردی از کودک‌آزاری یا همسرآزاری هم گزارش نشده است.
چهارمحال و بختیاری گزارشی از کودک‌آزاری و همسرآزاری در دوران قرنطینه نداشته است
معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به ارسال پیامک وزارت بهداشت درخصوص خدمات سامانه 123 اظهار کرد: در این پیام قید شده بود که خانواده‌ها مواردی از کودک‌آزاری و همسرآزاری را اطلاع دهند.
 
وی با بیان اینکه براساس آماری که از این مرکز گرفته شده از روز گذشته تا الان 290 تماس مرتبط با این مرکز برقرار شده است افزود: از این تعداد 135 تماس درخصوص ارائه راهکار در مواقع بحرانی کرونا بوده و این مورد بیشترین آمار را به خود اختصاص می‌دهد.
 
محمدی خاطرنشان کرد: سایر تماس‌ها مربوط به مشکلات خانوادگی بوده است و افرادی که در این زمینه تماس داشتند راهکار دریافت کرده مشاوران راهنمایی‌های لازم را در اختیار آن‌ها قرار دادند.
 
سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای قرنطینه خانگی و ماندن خانواده‌ها در خانه گزارشی نداشتیم که نشان دهد هجمه اختلافات خانوادگی بالا رفته باشد و در این مدت مواردی از کودک‌آزاری یا همسرآزاری هم گزارش نشده است.
 
وی یادآور شد: خط 123 در بین مردم شناخته شده است و قبلا هم مردم در مواردی که نیاز به مشاوره داشتند با این خط در ارتباط بودند، اما این که بگوییم قرنطینه میزان اختلافات را بالا برده یا موجب کودک‌آزاری یا همسرآزاری شده درست نیست.
 
محمدی اضافه کرد: در مرکز 123 در هر شیفت چهار مشاور حضور دارند که پاسخگوی سوالات هم‌استانی‌ها هستند، اما با توجه به پیامکی که روز گذشته به دست مردم رسیده حجم تماس‌ها افزایش یافته و ازهمین‌رو تعداد دو نفر هم به شیفت مشاوران و روانشناسان اضافه کردیم.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۰:۵۴

11 Apr 2020