۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۴۲۷۵
امام‌جمعه شهر فارسان:

دولت آمريکا به سمت غرق شدن پيش مي‌رود/ جهان پسا کرونا جهان ديگري خواهد بود!

حجت السلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان گفت: دولت آمريکا مانند ناخداي کشتي تايتانيک درحالي‌که مغرور به عظمت و بزرگي و امکانات و تجهيزات خود در برابر طوفان‌هاي پيش رو است، درحالي‌که گرداب‌هاي مختلفي او را فراگرفته است به سمت غرق شدن پيش مي‌رود.
دولت آمريکا به سمت غرق شدن پيش مي‌رود/ جهان پسا کرونا جهان ديگري خواهد بود!
حجت السلام محسن ملک پور امام جمعه شهر فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: جهان پساکرونا، جهان ديگري خواهد بود و مردم جهان فصل نويني را در ساختارهاي سياسي و صورت‌بندي‌هاي قدرت سخت و نرم شاهد خواهند بود. آنچه مهم است اين‌که کرونا توانسته است بسان يک نقطه عطف تاريخي، جهان و زندگي بشر را به پيشاکرونا و پساکرونا تقسيم کند.

وی تصریح کرد: در جنگ روايت‌ها آنچه اتفاق افتاده و مي‌افتد مهم نيست، مهم؛ اولين روايتي است که با سرعت و فراگيري توسط رسانه‌هاي متنوع و ماشين تبليغاتي دشمن طرح مي‌شود و در اذهان مخاطبان جاي مي‏گيرد.

وی بیان داشت: امروزه تقريباً کسي نيست که دگرگوني جهانِ پساکرونا را انکار نمايد. در چنين شرايطي است که هر کشور و فرهنگ و حاکميتي، بايد نقش و سهم خود را در جهان آينده جستجو کرده و پيدا کند.

وی عنوان داشت: طبيعي است که استکبار در اين شرايط براي تثبيت سيطره‌ي روبه افول خود، بخواهد جهان آينده را با نگاه خود روايت کند؛ اما واقعيت و حقيقتي که در حال وقوع است حکايت از وقوع حوادث ديگري دارد. حوادثي که پيش‌بيني افول آمريکا را در افق تحقق و عينيت قرار مي‌دهد.

وی لظهار داشت: عليرغم تمام تبليغات استکبار و دست و پا زدن‌هاي او، دوران پساکرونا دوران بدون آمريکا خواهد بود. ما بر اين باوريم افول آمريکا مدتي چند است آغازشده است. نشانه‌هاي اين افول نيز بيشتر دروني و داخلي است. نشانه‌هاي آن‌هم در فرهنگ و اجتماع و ساختار قدرت و انسجام دروني جامعه آمريکا هويدا شده است و تقريباً همه صاحب‌نظران موافق و مخالف ليبراليسم اين افول را پيش‌بيني کرده‌اند.

وی در پایان گفت: دولت آمريکا مانند ناخداي کشتي تايتانيک درحالي‌که مغرور به عظمت و بزرگي و امکانات و تجهيزات خود در برابر طوفان‌هاي پيش رو است، درحالي‌که گرداب‌هاي مختلفي او را فراگرفته است به سمت غرق شدن پيش مي‌رود.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۲:۱۱

11 Apr 2020