۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۴۴۲۷۴

درخواست سرپرست بهزیستی از مالکان مهدهای کودک برای پیوستن "پویش همدلی"

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی "پویش همدلی" همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و از مالکان مهدهای کودک استیجاری در راستای حمایت از کودکان ایران، برای پیوستن در پویش همدلی دعوت کرد.
درخواست سرپرست بهزیستی از مالکان مهدهای کودک برای پیوستن "پویش همدلی"
معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و ابلاغ دستور تعطیلی مهدهای کودک، فعالیت اجرایی این مراکز به‌صورت حضوری از روزهای نخستین اسفندماه سال گذشته به شکل کامل متوقف شد که این مساله، آسیب‌ زیادی برای مدیران مهدها درپی داشته است.

وی با بیان اینکه مهدهای کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت هستند که خصوصی اداره می شوند، افزود: این مراکز  شامل یارانه نمی‌شوند بنابراین درآمد آنان وابسته به شهریه است و با عنایت به استیجاری بودن بیش از ٩٠ درصد مهدهای کودک و عدم توان پرداخت اجاره‌‌بها، مدیران مهدها با مشکلات زیادی روبه‌رو شده‌اند.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: هدف از این پویش کمک به 340 مهدهای کودک خسارت دیده استان است و بدین منظور از تمام مالکان مهدهای کودک استان درخواست می‌شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.

محمدی با اشاره به اینکه در این پویش مالکان نیکوکار مقداری از اجاره را می‌بخشند، بیان داشت: مشارکت و همراهی مالکان مهدهای کودک در بخشش اجاره‌بها خدمت ماندگاری است که می‌تواند این مراکز آموزشی را برای برون‌رفت از این وضعیت بحرانی یاری دهد.

وی افزود: از مالکان استدعا داریم از این عمل خیر حمایت کنند و رسانه‌ها نیز ما را در این راه نیکوکارانه یاری کنند، ان‌شاءالله در راستای حمایت‌طلبی از مالکانی که کل یا بخشی از اجاره مهدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید ١٩ بخشیده‌اند درقالب پویش همدلی (بخشش اجاره مهدهای کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا) و با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۱:۱۰

11 Apr 2020