۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۴۴۲۷۱
منتخب مردم بروجن در مجلس یازدهم؛

وجهه همت مجلس یازدهم، رشد تولید است / نگاه به ظرفیت‌های داخلی می‌تواند تحول‌آفرین باشد

حجت الاسلام امیرقلی جعفری منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه و رونق تولید برای کشور شاخص مقاومت و قوی شدن است، گفت: وجهه همت مجلس یازدهم رشد تولید است .
وجهه همت مجلس یازدهم، رشد تولید است / نگاه به ظرفیت‌های داخلی می‌تواند تحول‌آفرین باشد
حجت الاسلام امیرقلی جعفری منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: رشد تولید برای تمامی کشورها رونق را به ارمغان آورده و این مهم در کشور ایران علاوه بر گشایش اقتصادی، شاخص مقاومت و قوی‌تر شدن نیز است.

وی با بیان اینکه در حوزه تولید ملی باید گام‌ها دوچندان و فعالیت‌ها بیش از گذشته شود، افزود: وجهه همت مجلس یازدهم، رشد تولید است .

حجت الاسلام جعفری ایجاد برخی اصلاحات ساختاری در آئین نامه‌های داخلی مجلس و لوایح اقتصادی را دیگر مأموریت مهم نمایندگان در مجلس یازدهم برشمرد و بیان داشت: بخشی از موانع تولید ناشی از سیاست‌های متناقض داخلی، فساد اداری و رویه‌های ناکارآمد بوده که نیازمند تغییر و تحول اساسی است.

ساختار و الگوی مدیریت کشور باید به سمت راهبرد مقابله با تحریم حرکت کند

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس یازدهم شورای اسلامی، با بیان اینکه توسعه در کشور از ابتدا درگیر دو دیدگاه نگاه به بیرون و نگاه به ظرفیت و قابلیت‌های داخلی بوده، گفت: واقعه کرونا و وضعیت کنونی نشان داد که کشور قدرت تاب‌آوری در برابر مشکلات را دارد.

امیرقلی جعفری افزود: در حالی‌که در صحنه‌های بین‌المللی شاهد راهزنی دولت‌ها علیه یکدیگر هستیم، مجموعه بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران نشان داد می‌تواند بدون وابستگی به بیرون روی پای خود بایستد و بدون اینکه چیزی از کسی بگیرد مقاومت کند.

وی تجربه موفقیت‌آمیز استفاده از جوانان در دوران جنگ تحمیلی را نمونه بارز نگاه و تکیه بر توان و قابلیت‌های داخلی عنوان و اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیاری در کشور وجود داشته که لازم است به آنها میدان داده شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه نگاه به داخل به معنای عدم ارتباط با دنیا نیست، گفت: مهار کرونا توسط کادر درمانی و تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز توسط شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های تولیدی کشور، درسی است که با بهره‌گیری از آن باید بیش از پیش به قابلیت‌های مردم و جوانان پی برد.

وی نگاه به ظرفیت‌های داخلی را عمده دلیل تحول در کشور دانست و افزود: امید است با بهره‌گیری از این ظرفیت عظیم توسط مجلس یازدهم شاهد توسعه پایدار و همه‌جانبه در کشور باشیم.

انتهای پیام/ 1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۲۵:۱۸

11 Apr 2020