۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۴۲۶۶
امام جمعه شهرستان بروجن؛

مهم‌ترین اصل در انتظار فرج، آماده‌سازی خود است

امام جمعه بروجن با بیان اینکه بی صبری و‌ عجله کردن در فراهم‌سازی مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) جایگاهی ندارد، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در انتظار فرج، آماده‌سازی خود است.
مهم‌ترین اصل در انتظار فرج، آماده‌سازی خود است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه بروجن در خطبه‌های مجازی نمازجمعه با بیان اینکه بی صبری و‌ عجله کردن در فراهم‌سازی مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) جایگاهی ندارد، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در انتظار فرج، آماده‌سازی خود است.

وی گفت: اگرچه امروز جامعه گرفتار بلیه کرونا شده اما ملت ایران با صبر و بردباری و تلاش‌های ارزشمند کادر درمانی در این مرحله خوش درخشیدند و اینگونه اقدامات تمرینی برای زمینه سازی ظهور حجت خدا خواهد شد.

حجت الاسلام هراتی مطلق انفاق و رسیدگی به معیشت فقرا و نیازمندان را یکی از ضرورت‌های امروز کشور برشمرد و افزود: لازم است تمام گروههای جهادی و پایگاههای اجتماعی اقدامات شایسته در این زمینه داشته و به کمک نیازمندان بشتابند.

امام جمعه شهر بروجن با تقدیر از زحمات و تلاش‌های طلاب و گروه‌های جهادی در ضدعفونی کردن اماکن و تغسیل اموات کرونایی، تشکیل کارگاه‌های تولید ماسک، توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان و ضدعفونی معابر و سطوح شهری توسط بسیجیان و عوامل شهرداری‌ها، از راه‌اندازی پویش نذر امام غائب (ع) خبر داد.

وی گفت: در این طرح با مشارکت مردم و خیران یکهزار سبد کالا تهیه و طی سه مرحله در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۰۳:۱۹

10 Apr 2020