کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن خبر داد:

جهش ناگهانی کرونا در شهرستان بروجن/ ثبت 2 مورد مبتلا در روستا

19 فروردين 1399 ساعت 8:44

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: با ثبت 2 مورد مثبت قطعی، مجموع مبتلایان کووید 19 در این شهرستان به 22 بیمار رسید.


محمدحسن کرمی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، تاکنون 80 بیمار با علائم بالینی مشکوک در بیمارستان بروجن بستری شده که نتیجه تست 22 بیمار مثبت بوده است.

وی گفت: هم‌اکنون 14 بیمار در بخش عفونی بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) بروجن بستری بوده که حال 2 بیمار وخیم است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن تعداد بیماران بهبود‌ یافته و مرخص شده از بیمارستان را 52 نفر عنوان و افزود: متأسفانه ابتلا به ویروس کرونا تاکنون منجر به مرگ 6 نفر شده است.

کرمی اضافه کرد: روز گذشته 261 نفر به مراکز منتخب خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان مراجعه نموده که 4 مورد مشکوک تشخیص داده شده و 2 نفر در بیمارستان بستری شده اند.

وی با بیان اینکه شلوغی خیابان‌های منتهی به بازار و مسیر پیاده‌روی سیاسرد (پیاده‌روی‌های گروهی) از موارد نگران‌کننده در انتشار ویروس کرونا است، گفت: برای کاهش این روند باید همچنان (در خانه بمانیم) را جدی گرفت.

به گزارش جهانبین نیوز، از مجموع موارد مثبت 4 بیمار به رغم دریافت خدمات بهداشتی و درمانی در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)، بومی شهرستان بروجن نمی باشند.

بروجن در فاصله 62 کیلومتری از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 44239

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44239/جهش-ناگهانی-کرونا-شهرستان-بروجن-ثبت-2-مورد-مبتلا-روستا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir