۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۴۲۳۸
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری:

سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری برای بیکار شدگان ناشی از کرونا است/این سامانه یک پورتال کشوری است

حفیظ الله فاضلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری فقط برای بیکار شدگان ناشی از کرونا که تابع قانون کار و تامین اجتماعی می باشند طراحی شده است، لذا به درخواست با سابقه بیمه رانندگان درون شهری و برون شهری، کارگران ساختمانی ، اختیاری و مشاغل آزاد و حرف ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری برای بیکار شدگان ناشی از کرونا است/این سامانه یک پورتال کشوری است
سیدحفیظ‍‌ الله فاضلی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز اظهار کرد: سامانه ثبت درخواست برقراری بیمه بیکاری یک پورتال کشوری است و از طریق استان بررسی نمی شود.

وی در ادامه بیان کرد:  پورتال مذکور فقط برای بیکار شدگان ناشی از کرونا که تابع قانون کار و تامین اجتماعی می باشند طراحی شده است، لذا به درخواست با سابقه بیمه رانندگان درون شهری و برون شهری، کارگران ساختمانی ، اختیاری و مشاغل آزاد و حرف ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعطیلی کارگاههای مشمول قانون کار باید با تایید ستاد پیشگیری از کرونای استان صورت پذیرد.

وی در ادامه بیان کرد:  درخواست ها بصورت متمرکز در کمیته ستادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی بررسی و نتیجه یا از طریق پورتال و یا بصورت پیامک به اطلاع متقاضی اعلام می‌گردد.

فاضلی تشریح کرد: نظر به اینکه در اکثر موارد از قبیل پروژه ها محل اشتغال و محل سکونت متقاضیان متفاوت می باشد لذا ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نقشی در برقراری یا عدم برقرار مقرری بیمه بیکاری ندارند و مراتب توسط وزارت متبوع بررسی و اعلام میگردد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۰:۱۸

8 Apr 2020