۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۴۲۳۵
امام جمعه شهر اردل خبرداد؛

قرائت سراسری دعای فرج در شب نیمه شعبان توسط مسجدی ها

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل گفت: عطر مهدويت هم زمان با شب نیمه شعبان در مساجد شهر اردل آکنده مي شود.
قرائت سراسری دعای فرج در شب نیمه شعبان توسط مسجدی ها
حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز ضمن تبريک اعياد شعبانيه با اشاره به شيوع ويروس کرونا و ممنوعيت اجتماع افراد در اماکن مختلف از جمله مساجد و بقاع متبرکه اظهار کرد: با توجه به شرايط مذکور دعاي فرج همزمان با شب نيمه شعبان توسط مداحان پيشکسوت شهرستان اردل در مساجد شهر اردل و به صورت آنلاين در شبکه هاي مجازي شهرستان اردل پخش خواهد شد.

بهراي اظهار کرد:ثمره تمام انبياء اينست که براي ظهور حضرت مهديعج زمينه سازي کنند تا بشر را به سوي خوشبختي و سعادت هدايت نمايند.

وي افزود:در مقابل ما هم وظيفه داريم و بايد دعا کنيم و از حضرت بخواهيم که از منتظران واقعي باشيم و وظيفه خود را در دوران غيبت شناخته و بدان عمل کنيم.

بهرامي با بيان اينکه بايد در خدمت حضرت امام زمام(عج)  باشيم، ادامه داد: برخي هدايا آقا را خشنود مي کند؛ اين هدايا را بايد احصا کرده تا ايشان هم عنايتي به ما داشته باشند.

وي با بيان اينکه برکت هديه به امام زمان(عج) به خود انسان باز مي گردد، افزود: بشر به لطف و دعاي امام زمان عج  نياز دارد. پروردگار متعال فرمود اگر شما را تحيت گفتند، شما هم به بهترين شکل تحيت و سلام و درود جواب و يا حداقل به همان اندازه پاسخ دهيد و قطعا هر آنچه نسبت به حضرت ولي عصرعج انجام دهيم، بهترين آن به خود ما باز مي گردد.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به روايت، بازتاب اين هدايا را بودن در کنار ائمه اطهار در روز قيامت دانست و افزود: دعا کردن براي فرج امام زمان عج  از ديگر هداياست و از خداوند مي خواهيم تا عنايت بفرمايد و ظهور نزديک شود؛ همانطور که ايشان فرموده اند براي من دست به دعا ببريد.

وي صدقه را از ديگر هداياي بندگان به ساحت حضرت بقيه الله دانست و افزود: بهترين هديه براي امام زمان عج اينست که بنده خوبي باشيم ايشان از خلاف و گناه بندگان ناراحت شده و لذا بايد بندگي خالصانه و عاشقانه به درگاه خداوند داشته باشيم تا حضرت را راضي و خوشنود گردانيم.

حجت الاسلام بهرامي توجه به فقرا و مستمندان را متذکر شد و افزود: در اين زمانه که مردم با مشکلات زيادي مواجه هستند، بايد براي دل حضرت بقيه الله به فکر قشر مستضعف و فقرا باشيم.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۷:۱۱

6 Apr 2020