کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درچهارمحال و بختیاری/

چهار نقاهتگاه آماده خدمت رسانی به بیماران بهبود یافته هستند

17 فروردين 1399 ساعت 14:39

تورج اسماعیلی معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم ( ع ) چهارمحال و بختیاری گفت: چهار نقاهتگاه بیماران بهبود یافته در چهارمحال و بختیاری آماده خدمت‌رسانی به بیماران بهبود یافته است.


تورج اسماعیلی، معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم ( ع ) چهارمحال و بختیاری  در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین‌نیوز ، از برپایی چهار نقاهتگاه در شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان خبرداد و گفت: این چهار نقاهتگاه تجهیز شده  با ظرفیت  200 نفر و همچنین با حضور نیورهای متخصص به منظور خدمات‌دهی به بیماران بهبود یافته آماده شده است.

اسماعیلی همکاری با گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در خصوص ضدعفونی کردن معابر و اماکن شهر با استفاده از ماشین‌های نوین ضدعفونی کننده و همچنین تولید ماسک، فراخوان ‌نیروهای با مدرک بهداشت و درمان و  بکارگیری تیم‌های بهداشتی درمانی در مواقع ضروری  را از دیگر اقدامات انجام شده، عنوان کرد.

وی از تشکیل تیم روانشناختی در بحران خبر داد و تشریح کرد: این تیم به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با بهره‌گیری از روانشناسان مجرب در راستای مشاوره افراد مبتلا و مشکوک به این ویروس فعالیت خود را آغاز کرده است.

 معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم ( ع ) چهارمحال و بختیاری گفت:با هماهنگی و اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت نیز به منظوز مقابله با ویروس کرونا بیش از 10 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده سطوح برای عموم مردم توزیع شد.   

اسماعیلی در خصوص پیشگری از کرونا ویروس و شناخت هرچه بیشتر آن، تصریح کرد: آموزش تمامی کارکنان از طریق آموزش چهره به چهره به همراه  توزیع جزوات آموزشی و همچنین بنر آموزشی در سطح شهر و مشارکت در طرع غربالگری بسیج ملی پیشگیری از کرونا ار دیگر اقداماتی است که طی این مدت انجام شده است.

انتهای پیام: 1029 ج
 


کد مطلب: 44224

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44224/چهار-نقاهتگاه-آماده-خدمت-رسانی-بیماران-بهبود-یافته-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir