۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۴۲۲۳

خادمان گمنام مدافعان سلامت در خط مقدم ایثار

مهین غفاری مسئول بسیج جامعه پزشکی‌ سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)گفت: خادمان گمنام مدافعان سلامت در خط مقدم ایثار با روحیه جهادی تا آخرین لحظه ایستاده‌اند.
خادمان گمنام مدافعان سلامت  در خط مقدم ایثار
مهین غفاری مسئول بسیج جامعه پزشکی‌ سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز گفت: از همان روزهای نخستین شیوع کرونا در استان بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا بسیج جامعه پزشکی در کنار مدافعان سلامت، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس این مصوبات و اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی و همچنین حوزه‌های معاونت بهداشت در مرکز استان و همچنین در شهرستان‌ها، بسیج جامعه پزشکی وظیفه خود دانست تا با حضور در صحنه به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس و همچنین سلامت مردم گام بردارد.

غفاری خاطرنشان کرد: حضور نیروهای بسیج جامعه پزشکی در  مبادی اصلی و داخل شهرستانها،مشارکت در غربالگری،  شناسایی و ارجاع بیماران به مراکز از جمله فعالیت‌های صورت گرفته توسط این قشر بوده است.

وی در ادامه   بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی نیز مشاوره غیرحضوری پزشکی به بیماران و همچنین نیازمندان را به صورت اینترنتی با نیروهای متخصص انجام می‌دهد.

مسئول جامعه پزشکی استان با اشاره به آمادگی نیروهای بسیج جامعه پزشکی برای خدمت در نقاهتگاه‌ها بیان کرد: بیش از 40 نفر از نیروهای متخصص برای حضور در نقاهتگاه‌های استان به صورت شیفتی اعلام حضور کردند.

انتهای پیام: 1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۳۸:۰۷

5 Apr 2020