کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد:

مشارکت ۹ میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری

16 فروردين 1399 ساعت 19:39

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم نیکوکاری استان در جشن نیکوکاری ۹ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز ، علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری  ضمن تقدیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان به نیازمندان گفت: سال گذشته جشن نیکوکاری با توجه به انتشار ویروس کرونا به صورت غیرحضوری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال مردم استان از روش‌های غیرحضوری افزود: شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و وارد کردن کد شهرستان، اپلیکیشن سکه، اپلیکیشن سنا و مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir و همچنین شماره حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های نیکوکاران در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به آمادگی ادارات کمیته امداد استان و مراکز نیکوکاری نیز برای دریافت کمک‌های غیرنقدی ادامه داد: از مجموع ۹ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان کمک‌های مردم استان ۴ میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسیده است.  

شایان ذکر است، جشن نیکوکاری هر ساله از ۱۴ اسفندماه در سراسر کشور در راستای کمک به نیازمندان از طریق برپایی پاریگاه‌های جمع‌آوری کمک در مدارس، میعادگاه‌های نماز جمعه و سطح شهرها برگزار می‌شود.

انتهای پیام /1020ج
 


کد مطلب: 44218

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44218/مشارکت-۹-میلیارد-تومانی-مردم-چهارمحال-بختیاری-جشن-نیکوکاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir