۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۴۱۹۴
فرماندار شهرستان فارسان:

تشديد ممنوعيت تردد در محورهاي مواصلاتي شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان گفت: تشديد ممنوعيت تردد در محورهاي مواصلاتي شهرستان فارسان در روزهاي 12 و 13 فروردين خبر داد.
تشديد ممنوعيت تردد در محورهاي مواصلاتي شهرستان فارسان
مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ گفت: بر اساس مصوبه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا و در راستاي اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي، در روزهاي 12 و 13 فروردين‌ماه علاوه بر ممنوعيت تردد در مبادي ورودي، از خروج خودروها از شهر نيز جلوگيري به عمل خواهد آمد.
 
وي تصريح کرد: با توجه به حساسيت شرايط فعلي، ضمن جلوگيري از تردد خودروهاي با پلاک داخل و خارج از استان در روزهاي مذکور، با صدور قبض جريمه 5 ميليون ريالي و توقيف يک‌ماهه خودرو با متخلفان برخورد خواهد شد.
 
طاهری بيان داشت: کليه مسيرهاي دسترسي به اماکن تفريحي و گردشگري، بقاع متبرکه، پارک‌ها و بوستان‌ها و... مسدود بوده و از برپايي چادر در حاشيه اين اماکن نيز جلوگيري به عمل خواهد آمد.
 
وي گفت: محدوديت‌هاي اعمال‌شده به‌منظور حفظ سلامت مردم و قطع زنجيره انتشار ويروس کرونا بوده و نيازمند همکاري و مشارکت مردم است. از همه مردم شريف شهرستان خواهشمنداست نسبت به ادامه در خانه ماندن؛ رعايت موازين بهداشتي؛ ادامه تعطيلي اصناف؛ به‌سلامتي خودتان؛ خانواده‌هايتان؛ جامعه؛ و مجموعه نيروهاي بيمارستاني؛ بهداشتي و درماني کمک و مشارکت کنيد.

طاهری بيان کرد:همشهريان نسبت به رعايت موازين بهداشتي و توصيه‌هاي مسئولين شهرستان در زمينه رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي، لزوم قرنطينه خانگي، شستشوي مرتب دست‌ها و خودداري از ترددهاي غيرضروري در معابر عمومي توجه خاص و اکيد داشته باشند.

انتهای پیام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۳۳:۰۰

31 Mar 2020