۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۴۱۶۷

تجمع در آرامستان های شهرکرد ممنوع است

سرپرست شهرداری شهرکرد از همراهی شهروندان به منظور حضور نیافتن در آرامستان‌ها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: مردم باید همین رویه را تا زمان اعلام شرایط عادی در پیش بگیرند.
تجمع در آرامستان های شهرکرد ممنوع است
به گزارش جهان‌بین نیوز، محمدرضا امیدی اظهار داشت: خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق مردم هشدارهای مسئولان مبنی ‌بر خودداری از تجمع و زیارت اهل قبور را در روزهای گذشته به‌ویژه پنج‌شنبه‌ها رعایت کرده اند.

وی افزود: مردم تا اطلاع ثانوی از زیارت اهل قبور و تجمع در آرامستان ها خودداری کنند که مطمئناً این اقدام در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار موثر خواهد بود.
در ادامه سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد گفت: کلیه نیروهای این سازمان به البسه و  اقلام بهداشتی مناسب شغل خود تجهیز شده اند.
حسین فتاحی با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: نصب بنرها و اطلاعیه های آموزشی، عملیات ضدعفونی ساختمان های پرتردد مانند ساختمان معراج، اداره متوفیات، مجموعه اداری، سرویس های بهداشتی و معابر انجام  و همچنین خودروهای حمل اموات از روزهای ابتدایی اسفند سال گذشته و انتشار ویروس کرونا به طور مستمر و دو بار در روز با نظارت مستقیم مسئول سازمان ضدعفونی می شود.

وی اظهار داشت : علاوه بر حفاظت از سلامت عموم، در راستای تأمین و حفاظت از سلامت کارکنان و نیروهای خدماتی، آموزش های لازم داده شده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد در پایان از مردم خواست تا با عدم حضور و تجمع در آرامستان ها از خطر شیوع ویروس کرونا پیشگیری نمایند.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۳:۴۵

26 Mar 2020