۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۴۱۶۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

رزمایش مدافعان سلامت در شهرکرد برگزار شد /800 گروه جهادی در حال پاکسازی معابر هستند

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: همزمان با سراسر کشور، رزمایش مدافعان سلامت و پاکسازی و ضدعفونی معابر در شهرکرد برگزارشد.
رزمایش مدافعان سلامت در شهرکرد برگزار شد /800 گروه جهادی در حال پاکسازی معابر هستند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عصر امروز ؛  در رزمایش مدافعان سلامت اظهار کرد : پاسداران و  بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از همان ابتدای ورود ویروس کرونا به استان چهارمحال و بختیاری در قالب گروه های جهادی، مردمی، هیئات های مذهبی در زمینه تامین اقلام بهداشتی اقدامات موثری را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه 800 گروه جهادی در دو هزار نقطه استان  در حال پاکسازی و ضد عفونی معابر هستند تصریح کرد:  گروه های جهادی به طور مداوم در حال پاکسازی معابر هستند.

سردار اکبری افزود:  کارگاه های تولید ماسک با حضور گروه های جهادی فعالیت مستمر دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) اذعان کرد: همه ما باید به توصیه های بهداشتی عمل کرده و در خانه بمانیم تا بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع کنیم.

سردار اکبری به نقش رسانه ها در مبارزه با کرونا ویروس نیز اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند با آمار و اطلاعات صحیح امید آفرینی را به جامعه تزریق کنند.

وی با اذعان بر اینکه در این برهه نباید دل به دلسوزی های بیجا دشمنان بست گفت: نباید به پزشکانی که بدون مرز وارد کشور ما می شوند اعتماد کرد.

سردار اکبری در پایان به اهداف رزمایش مدافعان سلامت اشاره کرد و گفت : این رزمایش بخشی از رزمایش سراسری نیروی زمینی سپاه است که در استان چهارمحال و بختیاری  نیز با همراهی گردان جنگ نوین تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام و گروه های جهادی و بسیجیان از اقشار مختلف در حال برگزاری است .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۲۹:۳۸

25 Mar 2020