۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۴۱۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی؛

پاسخ به شایعات و شبهات اعتقادی در موج سوم مبارزه با کرونا

حجت‌الاسلام مهدی طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تشریح مرحله‌ی اول و دوم مبارزه با کرونا و ایجاد جو روانی در جامعه، گفت : شایعات و شبهات اعتقادی پرتکرار در جامعه هم‌زمان با موج سوم مبارزه با کرونا به‌صورت جدی پاسخ داده شود.
پاسخ به شایعات و شبهات اعتقادی در موج سوم مبارزه با کرونا
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام مهدی طاهری  مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی از سنخ کارها و فعالیت‌هایی نیست که تعطیل‌پذیر باشد و بشود آن فعالیت را تعطیل کرد، کارکنان خدوم سازمان تبلیغات اسلامی همان‌گونه که تاکنون روال کار بوده است، در ایام تعطیلات رسمیِ ملی و مذهبی مشغول به کار و فعالیت بوده و هستند.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: ما نیروهای فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی- از کارکنان اداری گرفته تا مبلغین، اعضای تشکل‌های دینی، مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته و هیئت‌های مذهبی- سربازان و افسران میدان جنگِ امروز هستیم و حتی اگر تعطیل هم باشیم، فعالیت‌هایمان تعطیل نخواهد شد.

وی ادامه داد: لکن با توجه به حساسیت موضوع به نظر می‌رسد نیاز است برخی فعالیت‌ها به‌صورت دورکاری و از درون منزل انجام شود، اما برخی فعالیت‌ها نیاز به حضور در اداره دارد که باید فرد در محل خدمت حاضر و خدمت‌رسانی را به نحو احسن و شایسته انجام دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پرچم سازمان تبلیغات اسلامی در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و بیماری فراگیری مثله کرونا همیشه بالا بوده است و به خاطر فعالیت‌های خوبی که انجام‌شده از سوی دشمنان مورد هجمه‌های زیادی قرارگرفته است.

حجت‌الاسلام طاهری گفت: مرحله اول پویش به توان ما عبور از جو روانی کمبود ماسک و مواد ضدعفونی در جامعه بود که به همت گروه‌های جهادی و با همکاری مجموعه‌های مردمی مرتفع شد و حتی در دورافتاده‌ترین روستاها هم کارگاه‌های تولید ماسک راه‌اندازی شده است  و اکنون کار روی غلتک است و باید نیروهای اصلی را متمرکز در مرحله‌ی دوم طرح می‌کردیم، موج دوم ایجاد فضای معنویت و انفاق بود که هرکدام از ما بنا به توان مالی و اقتصادی که داریم باید دست‌گیر افراد خسارت‌دیده مثل بازاریان و کارگران باشیم، هر خانواده نسبت به اطرافیان و اقوام خود وظیفه دارد و باید از کسانی که در فامیل توان مالی مناسبی ندارند، حمایت کند.

وی بابیان اینکه مرحله سوم که در آستانه‌ی آن هستیم و باید توجه جدی به آن شود و همه هم در این مرحله مسئول هستند و وظیفه‌دارند، افزود: مرحله‌ی سوم «حمله به اعتقادات ما» به‌صورت جدی است و کسانی در این میدان به مبارزه و مقابله‌ی ما آمده‌اند که سالیان سال ساکت در گوشه‌ای نشسته بودند و از آن‌ها خبری نبود، این افراد علیه اعتقادات ما و معجزات و کرامات اهل‌بیت علیهم‌السلام فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید به رصد فضای مجازی توسط شبکه‌ی تبلیغ و مبلغین ، گفت: هر طلبه و مبلغ ما در هر نقطه و هر ساعت از شبانه‌روز باید فعالیت‌ها و اتفاقات دنیای مجازی را رصد کند و به فراخور هر مطلب جواب علمی و منطقی و قانع‌کننده‌ای دهد و شبهات موجود و پرتکرار را پاسخ دهد.

حجت‌الاسلام طاهری گفت: تبلیغ امروز باید از جنس تبلیغ مجازی باشد و بارها و بارها تأکید داشته‌ایم که حوزه‌های علمیه و دیگر مجموعه‌های مرتبط با روحانیون باید نسبت به ایجاد زیرساخت تبلیغ در فضای مجازی به شکل منسجم و تشکیلاتی اقدام کنند.

وی در پایان گفت: لینک شدن معاونت فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی با روابط عمومی‌ها در وضعیت کنونی بسیار لازم و ضروری است و در سازمان تبلیغات اسلامی که وظیفه‌ی تبلیغ دین را به عهده دارد، همه یک خانواده‌ی تبلیغی دینی هستیم که باید همه باهم و در کنار هم فعالیت‌ها را پیش ببریم و با دشمن مقابله کنیم .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۳۵:۵۲

25 Mar 2020