۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۴۱۵۶
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛

سپاه تمام قد در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده است

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: لباس سپاه در مقابله با دشمن رنگ خون می گیرد و گاهی در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی باید لباسمان خاکی شود و امروز نیز در میدان مقابله با بیماری و جنگ بیولوژیک، لباسمان بوی الکل و مواد ضدعفونی می دهد.
سپاه تمام قد در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده است
به گزارش جهانبین نیوز ،فرمانده قمربنی هاشم علیه السلام در جلسه قرارگاه سلامت سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه ذاتی سپاه و بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است و برای مقابله با هر نوع تهدیدی باید آمادگی کافی را  داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: لباس سپاه  در مقابله با دشمن رنگ خون می گیرد و گاهی در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی باید لباسمان خاکی شود و امروز نیز در میدان مقابله با بیماری و جنگ بیولوژیک، لباسمان بوی الکل و مواد ضدعفونی می دهد.

 سردار اکبری خاطرنشان کرد:با همدلی و همراهی آحاد مردم و مسئولین  از این جنگ بیولوژیک نیز به فضل الهی پیروز می شویم.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط آلوده شهرستان ها و نقطه گذاری آنها و سوق دادن توجه مسئولین بهداشت به منظور کنترل بیماری الزامی است.

فرمانده  سپاه استان قطع زنجیره بیماری را  مستلزم به ماندن در خانه  و رعایت توصیه های بهداشتی مسئولین دانست.  

اکبری ادامه داد: اجرای کامل مفاد تفاهم نامه بسیج با مراکز بهداشت و درمان و انجام  غربالگری کامل  سلامت و توجه ویژه به اجرای طرح مطهر که مورد مطالبه فرماندهی کل سپاه است الزامی است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با تقدیر از فرماندهان ، گروه های جهادی و اصحاب رسانه ، امیدآفرینی برای مردم و انعکاس اقدامات مسئولین بهداشت و درمان و گروه های جهادی و نیروهای مسلح و بسیجیان را در همین راستا ضروری دانست.

وی  با اشاره به احتمال بارندگی های شدید در روزهای آینده و جاری شدن سیل، از فرماندهان نواحی سپاه خواست با بسیج امکانات و تجهیزات خود ، برای یاری رسانی در نقاطی که لازم است آماده باشند.

وی  از آحاد مردم نیز خواست به توصیه های مسئولان توجه کنند و از سفر پرهیز کنند.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۲۰:۵۸

25 Mar 2020