کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛

سپاه تمام قد در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده است

6 فروردين 1399 ساعت 16:16

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: لباس سپاه در مقابله با دشمن رنگ خون می گیرد و گاهی در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی باید لباسمان خاکی شود و امروز نیز در میدان مقابله با بیماری و جنگ بیولوژیک، لباسمان بوی الکل و مواد ضدعفونی می دهد.


به گزارش جهانبین نیوز ،فرمانده قمربنی هاشم علیه السلام در جلسه قرارگاه سلامت سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه ذاتی سپاه و بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است و برای مقابله با هر نوع تهدیدی باید آمادگی کافی را  داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: لباس سپاه  در مقابله با دشمن رنگ خون می گیرد و گاهی در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی باید لباسمان خاکی شود و امروز نیز در میدان مقابله با بیماری و جنگ بیولوژیک، لباسمان بوی الکل و مواد ضدعفونی می دهد.

 سردار اکبری خاطرنشان کرد:با همدلی و همراهی آحاد مردم و مسئولین  از این جنگ بیولوژیک نیز به فضل الهی پیروز می شویم.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط آلوده شهرستان ها و نقطه گذاری آنها و سوق دادن توجه مسئولین بهداشت به منظور کنترل بیماری الزامی است.

فرمانده  سپاه استان قطع زنجیره بیماری را  مستلزم به ماندن در خانه  و رعایت توصیه های بهداشتی مسئولین دانست.  

اکبری ادامه داد: اجرای کامل مفاد تفاهم نامه بسیج با مراکز بهداشت و درمان و انجام  غربالگری کامل  سلامت و توجه ویژه به اجرای طرح مطهر که مورد مطالبه فرماندهی کل سپاه است الزامی است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با تقدیر از فرماندهان ، گروه های جهادی و اصحاب رسانه ، امیدآفرینی برای مردم و انعکاس اقدامات مسئولین بهداشت و درمان و گروه های جهادی و نیروهای مسلح و بسیجیان را در همین راستا ضروری دانست.

وی  با اشاره به احتمال بارندگی های شدید در روزهای آینده و جاری شدن سیل، از فرماندهان نواحی سپاه خواست با بسیج امکانات و تجهیزات خود ، برای یاری رسانی در نقاطی که لازم است آماده باشند.

وی  از آحاد مردم نیز خواست به توصیه های مسئولان توجه کنند و از سفر پرهیز کنند.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 44156

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44156/سپاه-تمام-قد-خط-مقدم-مبارزه-کرونا-ایستاده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir