۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۴۱۴۵

شهرکرد در صدر شهرستان های درگیر با کرونا

شهرستان شهرکرد با دارا بودن ۳۵ بيمار مثبت قطعي هم اكنون در صدر شهرستان هاي درگير با كرونا قرار دارد.
شهرکرد در صدر شهرستان های درگیر با کرونا
به گزارش جهانبین نیوز، رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به ابتلاي قطعي ۷۴ نفر از هم استانيان به کوويد ۱۹ از ابتداي شيوع بيماري در استان گفت: شهرستان شهرکرد با دارا بودن ۳۵ بيمار مثبت قطعي هم اكنون در صدر شهرستان هاي درگير با كرونا قرار دارد.

سید راشد جزایری افزود: پس از شهرستان شهرکرد، شهرستان لردگان با دارا بودن ۱۵ مبتلای قطعی دومين شهرستان داراي بيشترين آمار مبتلايان به کروناويروس مي باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان بروجن با ۱۳ و شهرستان های فارسان، کیار و بن هر کدام با ۳ مبتلا و شهرستان اردل و سامان هر یک با يک بيمار به ترتيب در رديف ديگر استان هاي درگير با كرونا قرار دارند.

از ابتدای شیوع بيماري در کشور تا کنون ۳۸۳ بيمار در مراکز درماني استان تحت درمان و مراقبت قرار گرفتند و هم اکنون ۶۲ بیمار مشکوک، مبتلای قطعی به کرونا و مبتلا به علایم حاد تنفسي در بيمارستان هاي استان تحت مراقبت و درمان هستند.

متاسفانه تعداد جانباختگان مبتلا به کرونا در استان با شهادت اولین شهید مدافع سلامت که یکي از نيرو هاي خدوم پذيرش و خدماتي پايگاه خدمات جامع سلامت شهري موس ابن جعفر(ع) بروجن به ۱۰ نفر رسيد.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۷:۳۲

24 Mar 2020