۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۴۱۴۰

هیچ مسافری در مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری اسکان ندارد

مدیرکل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اینک در هیچ‌کدام از مراکز اقامتی زیرمجموعه این اداره کل، مسافر و یا گردشگری از استان‌های دیگر اسکان و حضور ندارد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد جوادی؛ مدیرکل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری؛ بااشاره به برخی شایعه‌های پخش شده در فضای مجازی مبنی بر پذیرش مسافر در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا هیچ‌کدام از مراکز اقامتی زیرمجموعه این اداره کل، حق پذیرش مسافر تا اطلاع بعدی را ندارند.
 
وی افزود: اسکان مسافران در مدرسه‌ها، خانه‌های معلم و مکان‌های عمومی مانند بوستان‌ها و معبرهای عمومی تا اطلاع بعدی ممنوع است.

جوادی تصریح کرد: هم‌اینک تمامی تاسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری تعطیل است و روزانه بر آن‌ها نظارت می‌شود.

وی بیان داشت: در چهارمحال و بختیاری تنها 2 هتل شامل پارسیان در شهرکرد و بام در بروجن حق پذیرش مسافر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

مدیرکل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اما با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده، هم‌اینک هیچ مسافری در این 2 هتل نیز اقامت و سکونت ندارد.

وی عنوان داشت: همچنین تمامی ۲۲ دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری و رزرواسیون اماکن اقامتی دارای مجوز چهارمحال و بختیاری ضمن تعطیلی این مراکز باید نسبت به حذف و امحای تبلیغات میدانی خود و پرهیز از هرگونه تبلیغات دیگر تا اطلاع بعدی اقدام کنند.

جوادی اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری می‌توانند شکایت‌ها و گزارش‌های خود را با شماره تلفن‌های 03833349760 و 09138822305 در میان بگذارند.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۲۰:۲۴:۰۹

23 Mar 2020