کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهادت یکی از پرسنل بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری

4 فروردين 1399 ساعت 14:21

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از شهادت یکی از پرسنل کادر بهداشت و درمان استان بر اثر ابتلا به کووید19 خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید شیرانی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا از شهادت یکی از پرسنل کادر بهداشت و درمان استان خبر داد و گفت: در شب گذشته متاسفانه یکی از همکاران خدوم و فداکارمان به دلیل بیماری کرونا درگذشت که امیدواریم روح این پرسنل خدوم و فداکار با همه شهدای راه خدمت محشور شده و یقینا در جوار رحمت حضرت دوست قرین آرامش خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا این همکار گرانقدر شهید راه خدمت محسوب می‌شود و خواستار هماهنگی‌های لازم برای تشییع پیکر و خاکسپاری ایشان توسط ارگان‌های مسؤول هستیم.

اقبال عباسی نیز در این باره گفت: از طرف کل پرسنل استانداری و مردم چهارمحال و بختیاری فوت این عزیز را که در آزمایشگاه شبانه‌روزی تلاش کرده و در نهایت جان خودش را از دست داده تسلیت عرض می‌کنیم؛ این مسئله مسئولیت ما را در قبال حفظ سلامتی جامعه سنگین‌تر خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از ارائه مستندات دانشگاه علوم پزشکی ایشان شهید راه خدمت محسوب می‌شوند و در قطعه شهدای شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/1028ج


کد مطلب: 44138

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44138/شهادت-یکی-پرسنل-بهداشت-درمان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir